Skip to main content
Als ik wil bellen krijg ik 'niet aangemeld bij netwerk' maar ik heb de simkaart wel geactiveerd
Hoi Kusjesamber,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van jouw simkaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.



Ik zie dat je ondertussen contact met ons hebt gehad en dat jouw simkaart een reset heeft gekregen op het netwerk. Kun je mij vertellen of dit de oplossing is geweest?



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Het heeft niet geholpen



Groetjes,

Amber
Hoi Kusjesamber,



Wat jammer dat de reset van mijn collega niet heeft geholpen. Je geeft in je laatste e-mail aan dat je de simkaart ook in een andere telefoon hebt getest. Daar deed de simkaart het wel in.



Ik ben erg benieuwd wat je te zien krijgt als je de telefoon opstart met je Simyo simkaart. Moet je hierbij wel je pin/pukcode invoeren?



Groetjes, Tiury

Reageer