Als ik wil bellen krijg ik 'niet aangemeld bij netwerk' maar ik heb de simkaart wel geactiveerd
Bladzijde 1 / 1
Hoi Kusjesamber,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van jouw simkaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zie dat je ondertussen contact met ons hebt gehad en dat jouw simkaart een reset heeft gekregen op het netwerk. Kun je mij vertellen of dit de oplossing is geweest?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van jouw simkaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zie dat je ondertussen contact met ons hebt gehad en dat jouw simkaart een reset heeft gekregen op het netwerk. Kun je mij vertellen of dit de oplossing is geweest?
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Het heeft niet geholpen
Groetjes,
Amber
Het heeft niet geholpen
Groetjes,
Amber
Hoi Kusjesamber,
Wat jammer dat de reset van mijn collega niet heeft geholpen. Je geeft in je laatste e-mail aan dat je de simkaart ook in een andere telefoon hebt getest. Daar deed de simkaart het wel in.
Ik ben erg benieuwd wat je te zien krijgt als je de telefoon opstart met je Simyo simkaart. Moet je hierbij wel je pin/pukcode invoeren?
Groetjes, Tiury
Wat jammer dat de reset van mijn collega niet heeft geholpen. Je geeft in je laatste e-mail aan dat je de simkaart ook in een andere telefoon hebt getest. Daar deed de simkaart het wel in.
Ik ben erg benieuwd wat je te zien krijgt als je de telefoon opstart met je Simyo simkaart. Moet je hierbij wel je pin/pukcode invoeren?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.