Sinds gisteren kan ik niet meer bellen of gebeld worden.. ook geen gebruik maken van internetbundel. Als ik probeer te bellen krijg ik een melding: niet aangemeld bij netwerk. Ik was wel 30 euro over mn abbo gegaan maardat is netjes betaald... automatisch van mijn rekening afgschreven dus daar kan het niet aan liggen toch?
Ik heb mijn telefoon al restart en sim eruit gehaald etc..
Bladzijde 1 / 1
Oja wat me opviel.. is dat wanneer ik mijn telefoon opnieuw opstarte er niet om pincode werd gevraagd ..
Welkom op het forum s0nja,
Volgens onze gegevens heb je reeds contact met onze klantenservice gehad. Is het probleem hierdoor verholpen?
Het feit dat jouw toestel om de pincode vraagt kan je instellen. Ik wil je adviseren om hiervoor de handleiding van jouw toestel te raadplegen.
Volgens onze gegevens heb je reeds contact met onze klantenservice gehad. Is het probleem hierdoor verholpen?
Het feit dat jouw toestel om de pincode vraagt kan je instellen. Ik wil je adviseren om hiervoor de handleiding van jouw toestel te raadplegen.
Het waa inderdaad opgelost, en sinds vandaag heb ik het weer.
Hoi s0nja,
Volgens onze gegevens heeft de klantenservice een vervangende simkaart voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 2 werkdagen. Kan je even laten weten of dit je probleem oplost?
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heeft de klantenservice een vervangende simkaart voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 2 werkdagen. Kan je even laten weten of dit je probleem oplost?
Groetjes,
Alex
Vervangende simkaart doet t ook niet..
fijn:)
ik heb niks aan mijn telefoon, al 2 weken niet,
het dient op dit moment als een mp3 speler.
graag wil ik een oplossing
fijn:)
ik heb niks aan mijn telefoon, al 2 weken niet,
het dient op dit moment als een mp3 speler.
graag wil ik een oplossing
Hoi s0nja,
Je aansluiting staat goed op het netwerk en het probleem lijkt ook niet veroorzaakt te worden door de simkaart. Kan je daarom de simkaart in een ander toestel proberen en laten weten wat je bevindingen dan zijn?
Groetjes,
Alex
Je aansluiting staat goed op het netwerk en het probleem lijkt ook niet veroorzaakt te worden door de simkaart. Kan je daarom de simkaart in een ander toestel proberen en laten weten wat je bevindingen dan zijn?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.