Beste antwoord door Ali
Bekijk originele reactieNetwerktijd loopt achter, hoe komt dat?
Waarom loopt mijn netwerktijd zo'n 4 tot 5 minuten achter op de werkelijke tijd? Mijn telefoon heeft als alternatief de tijd via GPS, maar dan moet ik continu GPS aan hebben staan en dat vreet batterijen. Dus netwerktijd (KPN) maar die blijkt niet betrouwbaar en dat in deze tijd. Onbegrijpelijk!
Hoi Gekke Henkie,
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je telefoon telkens de verkeerde tijd en datum aangeeft.
Ik ben bang dat wij daar niets aan kunnen doen omdat het te maken heeft met je toestel(instellingen). Om dit te herstellen kan je een soft-reset uitvoeren op je toestel. Op deze pagina wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kan uitvoeren.
Koorelle heeft een linkje geplaatst naar een soortgelijke klacht. Hebben de tips die daar staan je geholpen?
http://forum.kpn.com/t5/Mobiel-Internet/Netwerk-tijd-zone/td-p/289219
@RicoK en koorelle, bedankt voor jullie reacties.
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je telefoon telkens de verkeerde tijd en datum aangeeft.
Ik ben bang dat wij daar niets aan kunnen doen omdat het te maken heeft met je toestel(instellingen). Om dit te herstellen kan je een soft-reset uitvoeren op je toestel. Op deze pagina wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kan uitvoeren.
Koorelle heeft een linkje geplaatst naar een soortgelijke klacht. Hebben de tips die daar staan je geholpen?
@RicoK en koorelle, bedankt voor jullie reacties.
Hoi Gekke Henkie,
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je telefoon telkens de verkeerde tijd en datum aangeeft.
Ik ben bang dat wij daar niets aan kunnen doen omdat het te maken heeft met je toestel(instellingen). Om dit te herstellen kan je een soft-reset uitvoeren op je toestel. Op deze pagina vind wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kan uitvoeren.
Koorelle heeft een linkje geplaatst naar een soortgelijke klacht. Hebben de tips die daar staan je geholpen?
@RicoK en koorelle, bedankt voor jullie reacties.
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je telefoon telkens de verkeerde tijd en datum aangeeft.
Ik ben bang dat wij daar niets aan kunnen doen omdat het te maken heeft met je toestel(instellingen). Om dit te herstellen kan je een soft-reset uitvoeren op je toestel. Op deze pagina vind wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kan uitvoeren.
Koorelle heeft een linkje geplaatst naar een soortgelijke klacht. Hebben de tips die daar staan je geholpen?
@RicoK en koorelle, bedankt voor jullie reacties.
Als ik google op "klok" of ik kijk op teletekst kom ik op dat verschil. De Vodafone van mijn vrouw geeft wel de goede tijd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.