Skip to main content

.

Ik heb eerder contact gehad over netwerkproblemen en ik ervaar dit nog steeds. Ik sta op het punt om mijn abonnement op te zeggen wegens netwerk uitval zowel in Nederland en buitenland .

Volgens Simyo ligt het aan mijn toestellen waarvan één is niet eens een jaar aangeschaft en de andere wat ouder. Dus aan de toestel kan het niet liggen!

Kan Simyo hier wat aan doen?

bvd 

Beste ​@MoAyTeKa heb je de kaart al eens in een ander toestel geprobeerd?

Ervaar je dan dezelfde problemen, dan kan een sim-wissel noodzakelijk zijn, gratis door Simyo.

Ervaar je dan geen problemen, dan zou je bij je toestel de netwerkinstellingen eens kunnen resetten en  kijken of dat geholpen heeft.

Dat was eerder geadviseerd door uw collega, wel gedaan zonder resultaat.

Een sim kaart van een derde provider ingestopt , was gelijk goed en ook 4g+ in buitenland had.

netwerk instellingen heb ik ook gedaan n.a.v. een van uw collega’s , zonder resultaat.

Beste ​@MoAyTeKa ik ben een collega forumlid, maar geen medewerker van Simyo.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Hoi ​@MoAyTeKa,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je netwerkproblemen ervaart! Ik help je graag verder.

Dat was eerder geadviseerd door uw collega, wel gedaan zonder resultaat.

Een sim kaart van een derde provider ingestopt , was gelijk goed en ook 4g+ in buitenland had.

Welke telefoon heb je? En gaat het alleen om je internetverbinding, of ervaar je ook problemen met bellen? 

Ik hoor het graag van je!

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Roeqajja

Ik ervaar het met bellen en internet en het gaat om een iPhone 11

Hi ​@MoAyTeKa,

Bedankt voor je reactie. 

Het is goed om te weten dat er al een tijdje een issue speelt met betrekking tot iPhone 11 telefoons. Voordat ik hier verder op in duik, heb ik eerst een reset uitgevoerd op je simkaart. Het is belangrijk om je telefoon voor 15 minuten uit te schakelen zodra je dit leest, dit is om de reset te voltooien. Je simkaart maakt hiermee opnieuw verbinding met het netwerk. Zou je het mij kunnen laten weten of dit verbetering heeft opgeleverd? Indien dit niet heeft geholpen, zal ik je verder informeren.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Bedankt voor je reactie. Deze actie hebben we eerder uitgevoerd en heeft ook niks opgeleverd .

ik lees op internet dat er inderdaad iets is tussen KPN en IPhone 11/12 .

ik heb besloten over te stappen en hopelijk kan Simyo nog beter haar diensten verbeteren om geen klanten te verliezen .

Groet.

Hi ​@MoAyTeKa,

Bedankt voor je reactie. 

Het is jammer om te horen dat je wilt overstappen naar een andere provider, maar ik begrijp je keuze. Ik wens je heel veel succes bij je nieuwe provider. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer