Skip to main content

.

hi, ik kan alleen vis e-mail of forum proberen mijn bereik te herstellen. iemand ervaring met oplossen van tijdelijk netwerk probleem in westdorpe? bij aanmelden belgisch netwerk krijg ik de melding dat mijn simkaart niet compatibel is. vandaag 6 maart.
Hoi jprm verhelst, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat je inmiddels ook via e-mail contact hebt gehad en je weer bereik hebt via het GSM-netwerk, maar niet via 3G, dit zou er op kunnen duiden dat er werkzaamheden zijn in jouw regio. Helaas is dat iets wat ik op het moment niet kan checken of dit inderdaad het geval is.



Nu zou je wel gewoon verbinding moeten kunnen maken met een Belgisch netwerk, maar ik begrijp dat dit niet lukt, daarom heb ik de optie "Bellen in en naar het buitenland" even een reset voor je gegeven. Zou je nadat je dit bericht hebt gelezen je telefoon even uit en weer aan willen zetten en het dan nog nogmaals willen proberen?



Wanneer je ook gebruik wil maken van mobiel internet via het Belgische netwerk, raad ik je aan de optie "Internet op je mobiel - Buitenland" aan te zetten via Mijn Simyo, maar hou daarbij rekening met de hogere tarieven voor internetverbruik (dit geldt overigens ook wanneer je belt/smst via het Belgische netwerk) dat dan ook buiten je bundel valt. Een overzicht van de tarieven in het buitenland kan je hier vinden.



Wil je ons op de hoogte houden of de komende dagen je ook weer bereik hebt via 3G? Zo niet, dan kunnen we namelijk even contact voor je opnemen met de Netwerkspecialisten om te checken of er problemen bekend zijn :)



Ik verneem graag je bevindingen!

Reageer