Beste mensen van Simyo, ik heb net mijn simkaart geactiveerd maar als ik probeer te bellen krijg ik het bericht dat er een blokkade op zit vanwege administratieve redenen. Hoe zit dat precies?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb precies hetzelfde. Misschien een storing op het netwerk?
Het is wel erg vervelend dat de klantenservice na half 6 niet meer bereikbaar is.
Het is wel erg vervelend dat de klantenservice na half 6 niet meer bereikbaar is.
We zullen zien...
Inmiddels werkt het bij mij.
Probeer eens om naar https://mijn.simyo.nl/selfcare/servlet/SaveSimcardActivation te gaan en daar opnieuw je sim kaart te activeren.
Probeer eens om naar https://mijn.simyo.nl/selfcare/servlet/SaveSimcardActivation te gaan en daar opnieuw je sim kaart te activeren.
Ook bij mij blijkt het inmiddels opgelost te zijn. Maar nu kan ik t internet nog niet laten werken. Hoe komt dit?
Beste fosz,
Fijn om te horen dat het bellen nu werkt. Kan je aangeven wat voor toestel je gebruikt? Dan kunnen we je gerichter helpen met internet. https://In https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-internet-op-mijn-smartphone-doet-niet-753/ kun je wellicht al de juiste instellingen vinden.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat het bellen nu werkt. Kan je aangeven wat voor toestel je gebruikt? Dan kunnen we je gerichter helpen met internet. https://In https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-internet-op-mijn-smartphone-doet-niet-753/ kun je wellicht al de juiste instellingen vinden.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.