Skip to main content
ik heb een iphone 4 met een simyo simkaart. hij past er in enzo, maar in het linker boven hoekje staat KPN in plaats van simyo. ook heb ik wel de streepjes van bereik, maar zeggen alle apps dat er geen verbinding heb. wat nu? ook zegt mijn simyo online dat ik heb gesmst naar het buitenland, maar ik weet niet eens waar de sms app zit dus dat lijkt me nog al sterk. 

ik hoop dat iemand me kan helpen, vriendelijke groet, Celine
Beste Celine,

Als ik jou was zou ik eerst je toestel eens leren kennen.

Die mms-jes zijn van Apple om de boel op je iPhone in orde te krijgen.

O.a. Facetime etcetera,

Succes met de studie!
Staat overigens ook elders op het forum.

Even de zoekfunctie gebruiken!
Hoi Celine,



het klopt inderdaad dat er KPN staat en geen Simyo. Simyo is de bedrijfsnaam die gebruikt maakt van het KPN netwerk.

Succes!



Gr MRF NL.
ik heb een iphone 4 met een simyo simkaart. hij past er in enzo, maar in het linker boven hoekje staat KPN in plaats van simyo. ook heb ik wel de streepjes van bereik, maar zeggen alle apps dat er geen verbinding heb. wat nu? ook zegt mijn simyo online dat ik heb gesmst naar het buitenland, maar ik weet niet eens waar de sms app zit dus dat lijkt me nog al sterk. 

ik hoop dat iemand me kan helpen, vriendelijke groet, Celine




Hoi CelineO,



Zoals MRF NL al aangeeft maakt Simyo gebruik van het netwerk van KPN. Sommige toestellen laten Simyo zien op je beeldscherm andere laten KPN zien. Ik stuur je een e-mail met de juiste gegevens voor het internet voor je toestel. Wanneer je deze hebt ingesteld kan je gebruik maken van het internet op je toestel en zullen de app's werken.

Reageer