Skip to main content
Ik ga in februari stage lopen in Engeland, hoe kan ik mijn telefoon nummer omzetten naar een Engels nummer zodat ik mn eigen nummer uiteindelijk behoud als ik terug ben van stage?
Hoi Loes,



Welkom op het Simyo Forum.



Simyo is een Nederlandse provider en geeft alleen maar Nederlandse nummers uit.

Mocht je een Engels mobiel nummer hebben moet je daar een lokale provider gaan zoeken.

Mocht je een abonnement hebben raad ik je aan als je lang in Engeland blijft en weinig in Nederland komt je abonnement om te zetten naar een prepaid aansluiting.

Let er wel op dat je dan wel 1 keer in de 6 maanden een telefoontje moet plegen, op internet gaan of een sms sturen.

Stel. Je krijg op 1 januari een prepaid kaart van Simyo met je nummer voor prepaid is officieel je tegoed op 1 juni verlopen.

Je belt nog een keer op 1 maart. Dan is je beltegoed geldig tot 1 september.

Snap je het?



Heb je het nog vragen?
Loes, kijk op http://kenstechtips.com om je te informeren over het vinden van de voor jou meest geschikte prepaid deal in het Verenigd Koninkrijk.
Hoi Loes Lommers,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je stage gaat lopen in het Verenigd Koninkrijk. Het is niet mogelijk om jouw Nederlandse telefoonnummer over te zetten naar een Engelse simkaart. Je hebt 2 mogelijkheden:

- Je verlaagt je abonnement naar een belbundel van 100 minuten en zet de internetbundel uit, totdat je terug bent;

- Je stapt met nummerbehoud over naar een Prepaid aansluiting en zorgt ervoor dat je eens in de 6 maanden gebruik van de aansluiting maakt.



Het verlagen van de bundels kan via Mijn Simyo. Het overstappen doe je via deze pagina. Bij nummerbehoud kun je je simkaart gegevens invullen. Eventuele foutmeldingen kun je negeren. Als je nummer overgezet is, is je abonnement beëindigd.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Estelle



@maikel.twinnie en @Scotsman, bedankt voor jullie goede hulp!

Reageer