.

Nano simkaart werkt niet

  • 14 November 2012
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Badge
Ik heb een nanosimkaart voor mijn Iphone 5 aangevraagd en deze ontvangen en geactiveerd. Vandaag heb ik een sms gehad dat deze is geactiveerd. Dus ik wil mijn telefoon gaan gebruiken, maar hij geeft aan geen service. Gebeld met de klantenservice zij zouden er iets aan doen, moest een half uur later telefoon uitzetten en weer aanzetten. Dit heb ik gedaan, maar ik heb nog steeds geen service. Weer opnieuw gebeld het zou weer uitgezocht worden en ik zou terug gebeld worden. Een uur later ben ik terug gebeld, maar de telefoon doet het nog steeds niet. Ze zouden het neer leggen bij de technische dienst en mij voor 17:30 uur terug bellen. Zit nu nog te wachten op een telefoontje. Op dit moment ben ik dus niet bereikbaar met mijn telefoon. Ik heb ook al langer op mijn nanosimkaart moeten wachten, omdat er bij jullie met de eerste aanvraag iets niet goed is gegaan. Ik ben 2 weken geleden over gegaan van prepaid naar een abo, omdat ik graag wilde internetten met mijn telefoon. Ik heb tot op heden nog geen MB geinternet, maar wel betaald. Ik zou het op prijs stellen als mijn telefoon zo snel mogelijk kan gebruiken en dat de kosten van het internetten verrekend worden.

Jolanda

1 reactie

Badge +2
Beste Jolanda74,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie

Reageer