.

Beantwoord

Nano sim niet te activeren via site

  • 7 January 2014
  • 13 reacties
  • 1223 Bekeken

Ik heb zojuist mijn (vervangende) nano sim ontvangen voor mijn nieuwe iPhone 5s
Ik kan echter niet de nieuwe sim niet activeren volgens de instuctie.
Als ik naar tabblad 'mijn instellingen & simkaart'  ga staat er NIET de optie: 'vervangende simkaart activeren' 

Hoe kan ik nu mijn simkaart activeren? Ik wou heel graag vanavond nog aan de slag met mijn nieuwe speeltje.

Robert
icon

Beste antwoord door Ernst 8 January 2014, 17:24

Bekijk originele reactie

13 reacties

Ik heb exact hetzelfde probleem, heb vervangende nano simkaart ontvangen maar kan niet via site activeren.
Kan één van de webcare mensen mijn vervangende nano simkaart misschien activeren ?
Alvast bedankt.
Ik kon hem wel activeren maar mijn netwerk blijft op mijn oude telefeoon hangen en niet op mijn nieuwe telefoon (iphone 5s). Andere die hier misschien ook ervaring mee hebben?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi robert752,

In dit topic heb ik je vraag eerder vanmiddag al beantwoord.

JohnB en De moor, welkom op het Simyo forum!

Voor jullie geldt hetzelfde antwoord; het lag aan een vertraging waar we gisteren en vandaag last van hebben gehad.

Jullie kunnen inmiddels bellen 🙂
Hallo Ernst,

Ik kan inderdaad nu gebruik maken van mijn telefoon, top!

Bedankt voor uw reactie!
Ik wilde vandaag starten met mijn vervangende nano kaart, echter kan ik de nieuwe sim niet activeren volgens de instuctie.
Als ik naar tabblad 'mijn instellingen & simkaart'  ga staat er NIET de optie: 'vervangende simkaart activeren'

Wie kan mij helpen met een oplossing?
Bij voorbaat dank.
Activatie gelukt en telefoon werkt. Bedankt voor de info.
Badge +6
Hallo Ernst,

Ik kan inderdaad nu gebruik maken van mijn telefoon, top!

Bedankt voor uw reactie!


Hoi De Moor,

Dat is fijn dat je gebruik kunt maken van je aansluiting 🙂. Bedankt voor je terugkoppeling.

Activatie gelukt en telefoon werkt. Bedankt voor de info.

Hoi JohnB,

Fijn dat het activeren gelukt is en dat je toestel kunt gebruiken. Dank je wel voor terugkoppeling 😃.
Badge +6
Ik wilde vandaag starten met mijn vervangende nano kaart, echter kan ik de nieuwe sim niet activeren volgens de instuctie.
Als ik naar tabblad 'mijn instellingen & simkaart'  ga staat er NIET de optie: 'vervangende simkaart activeren'

Wie kan mij helpen met een oplossing?
Bij voorbaat dank.


Hoi Marie Jose Sluijs,

Welkom op het forum!
Ik heb het bekeken in het systeem en ik zie niet dat je een vervangende nano simkaart hebt ontvangen. De hele aanvraag voor een vervangende nano simkaart zie ik niet terug in het systeem 😕. Kan je mij voorzien van het simkaart van de nano simkaart zodat ik dit voor je kan gaan uitzoeken?
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb een paar dagen geleden mijn vervangende nano-simkaart ontvangen en ik wil hem nu activeren maar die optie staat er niet bij.
Ook hier hetzelfde probleem. Nanosim vandaag ontvangen en nu graag van start willen. Ik hoop niet dat de vertraging het hele weekend gaat duren.
Badge +8
Hoi,

Ik zie dat jullie simkaarten inmiddels allebei actief zijn.
Sorry voor het ongemak dat jullie daar op hebben moeten wachten. Werkt de simkaart nu naar behoren?

Groetjes,
Charlene
zelfde probleem hier. mis de optie, kon wel een nieuwe activeren, maar deze doet het niu niet (geen service)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi kbijlsma, welkom op het Simyo forum :)

In je gegevens zie ik dat je inmiddels gebruik maakt van je nieuwe simkaart. Het duurde dus helaas een stukje langer dan het hoort te duren, maar gelukkig werkt het nu.

Reageer