.

Beantwoord

Naar Simkaart in de telefoon geen bereik

  • 5 February 2013
  • 7 reacties
  • 305 Bekeken

Hallo, ik heb mij simkaart al de hele dag in mijn telefoon want mij nummer zou overgezet worden, heb wel een sms gekregen van vodafone dat ze het nr hebben overgedragen maar sindsdien kan ik geen netwerk meer vinden simkaart er al paar keer uit gehaald en gerestart ma werkt niet? Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Wayne 6 February 2013, 16:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Bart Linders,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en vervolgens even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Welkom op het forum Bart Linders,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en vervolgens even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?


Ik heb mijn telefoon overnieuwt opgestart, laterna simkaart eruit en erin gedaan, werkte allebei niet toen maar telefoon naar standaard instellingen gezet mocht ook niet werken dus ik zou het helemaal niet weten? Had eerst vodafone en had er altijd bereik mee vind ook gewoon KPN NL maar als ik daar mee verbinding wil maken krijg ik ( Kan geen verbinding maken met dit netwerk. Probeer het later opnieuw) en Automatische Registratie blijft die zoeken maar vind niks ?
Een vriend van mij heeft wel gewoon bereik  als ik langs hem sta heeft hij wel vol bereik en ik niet ? en toen mijn nummer nog niet was overgezet had ik wel gewoon bereik met simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bart Linders,

We zien dat er gisteren, nadat je dit berichtje op het forum had gezet, connectie is geweest met het netwerk. Klopt het dat je er inmiddels gebruik van kunt maken?

Groetjes,

Alex
Hoi Bart Linders,

We zien dat er gisteren, nadat je dit berichtje op het forum had gezet, connectie is geweest met het netwerk. Klopt het dat je er inmiddels gebruik van kunt maken?

Groetjes,

Alex


Ja heel af en toe heb ik bereik en dan is het ook maar heel eventjes en dan is het gelijk weg, internet doet het ook niet ? maar dat kan nog aan de instellingen van de telefoon liggen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bart Linders,

Ervaar je dit op een bepaalde plek of overal? Als je dit op een bepaalde plek ervaart, wil ik je vragen de postcode door te geven. Dan kan ik een postcode check doen.

Mocht je dit op meerdere plekken ervaren, ben ik benieuwd of je dezelfde ervaringen hebt in een ander toestel.

Groetjes,

Alex
Ik heb het eigenlijk overal wel, en een vriend van mij heeft ook simyo en als ik er langs zit hij heeft vol bereik en ik niks dus ?
Ja ik ga morgen even proberen in een ander toestel.

Groeten Bart
Reputatie 5
Badge +10
Ok. Ben benieuwd wat je bevindingen zijn.

Reageer