Skip to main content
Kan na reset samsung S 5360 geen verbinding meer krijgen met simyo.

Sim kaart werkt wel in ander toestel.

Van alles geprobeerd maar kom helaas niet tot een oplossing, geeft aan geen service
Hoi Jdee,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vreemd dat jouw simkaart ineens niet meer werkt in jouw telefoon.



Je geeft aan dat je jouw simkaart al getest hebt in een andere telefoon. Dit geeft eigenlijk al aan dat er niets mis is met de simkaart of het netwerk. Heb je ook de mogelijkheid om een andere simkaart te testen in jouw telefoon? Als dit ook niet werkt, ben ik bang dat er iets mis is gegaan met de reset van jouw telefoon of dat er een ander defect aan jouw telefoon is.



Je kunt altijd overwegen om nogmaals een reset uit te voeren. Wie weet dat het deze keer wel gaat zoals het hoort en werkt alles weer netjes. Houd je ons even op de hoogte?



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Bellen en netwerk'. Hier past jouw vraag wat beter :)



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,

Heb inmiddels meerdere resets uitgevoerd, echter zonder resultaat. Heb zelfs een nieuwe telefoon gekocht(moest toch een keer) en geeft hier precies hetzelfde aan. Alleen noodoproepen. Bij installeren whatsapp krijgt deze mijn nummer niet geverificeerd met een sms.

Ik had de simkaart getest in een ander toestel wat geen android is......maar kon wel bellen en smsen met dit toestel. Ik probeer in de ochtend nog een ander simkaartje te gebruiken....maar denk dat het niet aan dit nieuwe toestel ligt.

Groeten J
Hoi Jdee,



Wat vreemd! Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je ons laten weten of dit de oplossing is geweest? Mocht dit niet zo zijn, dan zie ik dat natuurlijk ook graag. We gaan dan opzoek naar een andere oplossing.



Groetjes,

Angela
Het is helaas niet de oplossing geweest, blijft regelmatig terugvallen op ''alleen noodoproep''. Heb inmiddels een email gestuurd naar de klantenservice. Bedankt voor de hulp!

Groeten Jdee
Hoi Jdee,



Jammer dat het probleem niet opgelost is! Ik zie dat mijn collega ondertussen op jouw mail heeft gereageerd en een nieuwe simkaart heeft toegestuurd. Ik ben erg benieuwd of dit gaat helpen 🙂 De verwachting is natuurlijk van wel! Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,

Na een vakantie en daarna het nieuwe sim kaartje lijkt dit de oplossing voor het probleem wat ik had. Tot nu toe heb ik probleemloos bereik!

10 puntjes voor jullie begeleiding.:)
Hoi Jdee,



Geen Angela maar Angelica hier 🙂 Fijn dat je probleemloos bereik hebt. Dat is waar wij het voor doen. De tien puntjes doe ik in Angela haar zak ;)



Groetjes, Angelica

Reageer