Beste Simyo,
Ik heb mijn Ziggo-abonnement nummer overgezet naar een prepaidkaartje van Simyo. Ik heb dit zo gedaan omdat ik de komende 3 maanden in het buitenland zit. Dit zou vanaf gisteren ingegaan moeten zijn, maar ik heb geen service op het simkaartje van Simyo. Wat gaat hier fout. Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen.
Groetjes,
Belle
Bladzijde 1 / 1
Hoi Bellebel,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat leuk dat je voor Simyo gekozen hebt 🙂 Het is wel erg vervelend dat jouw simkaart nu niet lijkt te werken.
Ik heb het een en ander voor je nagekeken in het systeem. Hier lijkt alles goed te staan! Voor de volledigheid heb ik een reset gegevens op jouw simkaart. Hiermee word je opnieuw aangemeld op het netwerk. Wil je jouw telefoon uitzetten en na 10 minuten weer aanzetten? Ik hoor graag van je of dit het probleem opgelost heeft.
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Bellen & netwerk'. Zo houden we het forum overzichtelijk :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat leuk dat je voor Simyo gekozen hebt 🙂 Het is wel erg vervelend dat jouw simkaart nu niet lijkt te werken.
Ik heb het een en ander voor je nagekeken in het systeem. Hier lijkt alles goed te staan! Voor de volledigheid heb ik een reset gegevens op jouw simkaart. Hiermee word je opnieuw aangemeld op het netwerk. Wil je jouw telefoon uitzetten en na 10 minuten weer aanzetten? Ik hoor graag van je of dit het probleem opgelost heeft.
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Bellen & netwerk'. Zo houden we het forum overzichtelijk :)
Groetjes,
Angela
Dag Angela,
Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn telefoon meerdere malen opnieuw opgestart en de simkaart eruit gehaald, maar het mag niet baten. Heb je nog een andere mogelijke oplossing?
Groetjes,
Belle
Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn telefoon meerdere malen opnieuw opgestart en de simkaart eruit gehaald, maar het mag niet baten. Heb je nog een andere mogelijke oplossing?
Groetjes,
Belle
Hoi Bellebel,
Wat lastig dat dit niet heeft geholpen. Wat gebeurt er als je handmatig naar een beschikbaar netwerk zoekt? Je simkaart staat namelijk aan deze kant helemaal open voor verbinding in het buitenland. Laat je me weten wat hier uit komt?
Groetjes, Tiury
Wat lastig dat dit niet heeft geholpen. Wat gebeurt er als je handmatig naar een beschikbaar netwerk zoekt? Je simkaart staat namelijk aan deze kant helemaal open voor verbinding in het buitenland. Laat je me weten wat hier uit komt?
Groetjes, Tiury
Dag Tiury,
Dat heb ik inderdaad geprobeerd. Er staan dan opties als Orange en Vodafone ES tussen, maar met een rood rondje erbij, oftewel hij kan daar geen verbinding mee maken. Ik heb hier 2 mobieltjes bij me, één voor mijn Spaanse simkaart en de andere voor Simyo. Ik heb de simkaarten omgewisseld om te kijken of het misschien aan mijn mobiel ligt, maar de Spaanse simkaart werkt bij beide telefoontjes en Simyo bij beide niet.
Groetjes,
Belle
Dat heb ik inderdaad geprobeerd. Er staan dan opties als Orange en Vodafone ES tussen, maar met een rood rondje erbij, oftewel hij kan daar geen verbinding mee maken. Ik heb hier 2 mobieltjes bij me, één voor mijn Spaanse simkaart en de andere voor Simyo. Ik heb de simkaarten omgewisseld om te kijken of het misschien aan mijn mobiel ligt, maar de Spaanse simkaart werkt bij beide telefoontjes en Simyo bij beide niet.
Groetjes,
Belle
Hoi Bellebel,
Bedankt voor je uitgebreide reactie 🙂 Fijn dat je je Simyo simkaart ook getest hebt in een andere telefoon. Het lijkt hierdoor te liggen aan je simkaart. Ook heb ik contact opgenomen met de netwerkspecialisten van KPN. Zij geven aan dat je simkaart niet is aangemeld. We hebben intern doorgenomen wat nu nog mogelijk is om er toch voor te zorgen dat je weer kan bellen in Spanje.
In dit specifieke geval raad ik je aan om je Simyo simkaart op te sturen naar Nederland, zodat iemand voor je even kan bellen. Je simkaart kan zich zo aanmelden op een Nederlands netwerk en verbinding maken. Ik denk dat dit de oplossing is voor dit specifieke probleem. Normaal gesproken is dit natuurlijk helemaal niet nodig. Dit is dan ook een uitzonderlijke oplossing die alleen nu wordt aangeraden.
Kun je de bovenstaande oplossing testen?
Bedankt voor je uitgebreide reactie 🙂 Fijn dat je je Simyo simkaart ook getest hebt in een andere telefoon. Het lijkt hierdoor te liggen aan je simkaart. Ook heb ik contact opgenomen met de netwerkspecialisten van KPN. Zij geven aan dat je simkaart niet is aangemeld. We hebben intern doorgenomen wat nu nog mogelijk is om er toch voor te zorgen dat je weer kan bellen in Spanje.
In dit specifieke geval raad ik je aan om je Simyo simkaart op te sturen naar Nederland, zodat iemand voor je even kan bellen. Je simkaart kan zich zo aanmelden op een Nederlands netwerk en verbinding maken. Ik denk dat dit de oplossing is voor dit specifieke probleem. Normaal gesproken is dit natuurlijk helemaal niet nodig. Dit is dan ook een uitzonderlijke oplossing die alleen nu wordt aangeraden.
Kun je de bovenstaande oplossing testen?
Dag Naomi,
Bedankt voor al de moeite! Dan ga ik inderdaad mijn simkaart opsturen naar NL.
Ik hou jullie op de hoogte of dit de oplossing gaat zijn.
Hartelijke groet,
Belle
Bedankt voor al de moeite! Dan ga ik inderdaad mijn simkaart opsturen naar NL.
Ik hou jullie op de hoogte of dit de oplossing gaat zijn.
Hartelijke groet,
Belle
Hoi Bellebel,
We vinden het erg jammer dat het zo moet, daarom zijn we je erg dankbaar dat je bereidt bent om dit te doen 🙂. We horen het van je!
Groetjes, Tiury
We vinden het erg jammer dat het zo moet, daarom zijn we je erg dankbaar dat je bereidt bent om dit te doen 🙂. We horen het van je!
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.