.

Beantwoord

Na overstap vorige week toch weer terug

  • 30 April 2013
  • 6 reacties
  • 314 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik ben vorige week overgestapt van simyo (prepaid) naar een andere prepaid provider.
maar ik heb alleen maar ellende met deze provider, dus wil graag weer terug naar simyo. (met behoud van nummer)
hoe kunnen we dat het beste regelen?

mvg Tineke
icon

Beste antwoord door Alex 1 May 2013, 16:41

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Hier ook alleen maar ellende.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mctineke,

Je kunt dan een nieuw abonnement of een nieuwe prepaid kaart bestellen en aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Het verloopt niet anders dan wanneer je als nieuwe klant een simkaart aanschaft.

Groetjes,

Alex
Hallo mijn nummerbehoud 06* wordt vandaag overgezet naar tijdelijk nummer 06* maar tot nu toe is nog niet gebuurt wat moet ik doen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ingorn,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer inmiddels over gezet. Het is mogelijk dat er een kleine vertraging in heeft gezeten. Ik zag dat je van een abonnement naar prepaid bent over gestapt.

Klopt het dat je nu gebruik kunt maken van je prepaid aansluiting?

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Sinds woensdag ben ik van een blackberry internetbundel overgestapt naar een gewoon internetbundel (ik gebruik nog steeds mijn blackberry). Voordat ik deze overstap heb gemaakt, had ik gebeld naar Simyo klantenservice om te vragen of deze overstap wel mogelijk was, en mijn internet/whatsapp het nog wel zou doen. De medewerker zei van wel, alleen dat enkele specifieke blackberry apps het niet meer zouden doen. Dus heb ik mijn bundel verwisseld. Vandaag heb ik echter al de hele dag geen whatsapp, maar wel internet (ik denk dit doordat ik op Wifi ben aangesloten).
Ik heb opnieuw naar de Simyo klantenservice gebeld om te vragen wat het probleem was, vertelt een medewerker dat ik geen internet kan hebben zonder een blackberrybundel. Dit vind ik erg vreemd/geloof ik niet, aangezien ik al eerder contact had opgenomen met een medewerker en zei dat het gewoon kan, en het feit dat mijn zus precies hetzelfde heeft gedaan als ik en alsnog gewoon whatsapp/internet had.
Graag zou ik willen weten hoe nu verder?

Mvg,

Petra
Badge +6
Sinds woensdag ben ik van een Blackberry internetbundel overgestapt naar een gewoon internetbundel (ik gebruik nog steeds mijn Blackberry). Voordat ik deze overstap heb gemaakt, had ik gebeld naar Simyo klantenservice om te vragen of deze overstap wel mogelijk was, en mijn internet/Whats app het nog wel zou doen. De medewerker zei van wel, alleen dat enkele specifieke Blackberry apps het niet meer zouden doen. Dus heb ik mijn bundel verwisseld.

Hoi Petradek,

Welkom op het forum!
Om volledig gebruik te kunnen maken van een BlackBerry dan dien je te beschikken over een BlackBerry bundel te hebben.
Het is vervelend dat je nu hebt gekozen voor een bundel waar je geen gebruik van kan maken. Ik zie in het systeem dat je de BlackBerry bundel weer hebt aangevraagd en dat de optie is aangezet voor je. Kan je gebruik maken van je BlackBerry?

Om de kwaliteit van de gesprekken hoog te houden en de medewerkers van de telefonische klantenservice te kunnen coachen verneem ik graag met welk telefoonnummer je hebt gebeld, ongeveer hoe laat en op welke dag zodat wij het gesprek kunnen na luisteren. Kan je mij van deze gegevens voorzien in een privé bericht.

Reageer