Skip to main content

Goedemorgen Simyo,

Ik ben sinds kort overgestapt van Vodafone naar Simyo en heb nu heel slecht bereik. Heb dit voorheen nog nooit gehad met deze telefoon. Heb al kruisverwijzingen gedaan en ook daarin zeer slecht bereik Heb bijna geen ontvangst op internet 1 streepje af en toe, en bij bellen valt de verbinding weg. Heb ook al meerdere keren de telefoon in o.a.  vliegtuigmodus opgestart maar blijft ronduit slecht

Ik kan ook geen andere provider kiezen dan alleen simyo dus blijft slecht

Ik zou graag zien dat jullie met een oplossing komen voor dit probleem

 

Mvg,

 

Stef

Hoi @Stef Boom,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je slecht bereik hebt! 

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad via een ander kanaal en dat er een nieuwe simkaart onderweg is. Ik hoor graag van je of de nieuwe simkaart verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer