Skip to main content
Vandaag is mijn nummer overgezet. Ik kan wel weer gebeld worden nop mijn oude nummer maar zelf niet bellen of sms en.

Moet ik nog iets instellen ? Op mijn simyo staat dat mijn simkaart actief is.
Hoi Julian Strootman,



Welkom op het Simyo Forum en natuurlijk welkom bij Simyo!



Leuk dat je ervoor heb gekozen om over te stappen naar ons 🙂 Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat je kunt bellen en sms'en. In het systeem zie ik terug dat de overstap helemaal goed is afgerond. Hier zou het dus niet meer aan mogen liggen.



Voor de volledigheid heb ik een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Hiermee wordt je als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Om dit goed te laten verlopen, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Wil je mij laten weten of dit gewerkt heeft?



Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen welke melding je precies krijgt te zien of horen als je probeert te bellen. Daarnaast ben ik benieuwd of jouw simkaart werkt in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon.



Alvast bedankt voor de extra informatie, mocht dit nodig zijn.



Groetjes,

Angela
Opgelost
Hoi Julian Strootman,



Dat is altijd goed om te zien 🙂 Fijn dat het probleem opgelost is en helemaal top dat je dit hier nog even hebt laten weten.



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer