.

Beantwoord

Na nummerbehoud staat verbruik niet juist. Hoe kan dit?

  • 26 August 2015
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo,
Als het goed is is mijn mobiele nummer overgezet, echter ik kan hier niet mee inloggen op de simyo website. Het oude nummer geeft het abonnementsverbruik niet goed weer als ik hiermee inlog. Is dit normaal?
icon

Beste antwoord door Angela 27 August 2015, 11:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoezo geeft het je verbruik niet goed weer?
Volgens mij is nummerbehoud een behoorlijke simbewerking. Ik zou echt eens wachten op de reactie van een moderator. Volgens mij ben je misschien te vroeg met het nieuwe account bezig, maar daar kan ik geen uitsluitsel over geven. Geduld !
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wkuin,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat er verwarring is ontstaan over het verbruik op jouw te behouden nummer. Dat je hier wat meer uitleg over wilt kan ik begrijpen. Ik heb het een en ander voor je nagekeken. Jouw nummer is netjes overgezet op 26 augustus. Dit is op net netwerk helemaal goed gegaan. Helaas is het in onze systemen even misgelopen. Jouw eigen 06-nummer is hier vanochtend pas ingezet. Hierdoor kon je ook niet direct het juiste verbruik zien in Mijn Simyo. Als het goed is zie je dit nu wel netjes staan. Zou je dit willen controleren?

Door deze vertraging heb je een klein bedrag aan buiten bundel kosten op je rekening staan. Maak je hier geen zorgen over. Deze kosten gaan wij uiteraard vergoeden. Hier hoef jij niets voor te doen. Laat je het weten als er nog iets niet duidelijk is?

@Raytje & Friesian, bedankt voor jullie toevoegingen 🙂

Groetjes
Angela

Reageer