.

Beantwoord

Na nummerbehoud nog niet kunnen bellen enz

  • 4 March 2014
  • 7 reacties
  • 571 Bekeken

Vandaag is mijn vodafone abbo stop gezet en is mijn bereik om 11 bij vodafoon geëindigd, sim van simyo erin en tot nu toe 19:30 nog geen mogelijkheid om te bellen of te internetten. Telefoon geeft wel simyo aan en 3g bereik maar kan er niets mee.

Gaat er iets fout of ben ik te ongeduldig ?
Groet Jochem
icon

Beste antwoord door Ernst 7 March 2014, 15:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Helaas kan nog steeds niets...terwijl ik wel contact heb gehad met simyo...
Wie kan me helpen ?
Badge
Je heb contact gehad met Simyo (neem aan telefonisch). En wat zeiden zij?
Dat het in gang was gezet , dit was vanochtend rond 10:00 .
Bel morgen nog een keer..
Gelukkig ook een zakelijke telefoon, anders word t lastig.
Inmiddels opgelost. ..top
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mehcoj,

Welkom op het Simyo forum!

Je issue is inderdaad inmiddels opgelost gelukkig. Helaas bleek dat het activeren van je simkaart was 'blijven hangen'. Onze IT afdeling heeft dat uiteindelijk een 'schopje' kunnen geven waardoor alles nu naar behoren werkt, toch?


Raytje; bedankt voor het meedenken!
Hoi,

Ik heb mijn nummer ook laten overzetten vanaf hi naar simyo en deze zou vandaag omgezet worden.
Toen ik vanmorgen geen bereik had met mijn hi simkaart heb ik deze omgewisseld voor die van simyo en ik had gelijk bereik en 3g.
Echter wat later kwam ik erachter dat dit buiten bundel verbuik was en ik meer dan 5 mb al had gebruikt die ochtend dus snel 3g uitgezet.
Helaas heeft dit me wel geld gekost dus, heel jammer.
Nu weet ik niet wanneer ik dit weer aan kan zetten en mijn bundel wel loopt...
Ik kan nog steeds alleen inloggen met mijn tijdelijke simyo nummer en daar staat dat mijn bundels nog niet geactiveerd zijn, als ik dit op simyo.nl/activeren probeer zie ik hier als ik op activeren klik alleen het normale mijn simyo scherm. 
Mensen kunnen mij al wel bellen op mijn oude nummer.
Maar ik zou graag willen weten wanneer de bundels echt geactiveerd zijn en ik dus 3g weer aan kan zetten en mn telefoon weer goed kan gebruiken.

Dank uu
Badge +6
Hoi anneL,

Welkom op het forum van Simyo!

Ai, je bundels hadden meteen gisteren al actief moeten zijn, ik zie dat dit nu alsnog vannacht is gebeurd. Oftewel vanaf nu kan je zonder problemen gebruik maken van je abonnement :)

De kosten die je door deze vertraagde activatie hebt gemaakt, zijn natuurlijk onterecht, dus die ga ik voor je crediteren.

Excuses voor de verwarring en het ongemak! 😞

Reageer