Beste,Â
Vandaag zou de overstap moeten hebben plaatsgevonden (met nummerbehoud) naar Simyo. Ik heb mijn nieuwe simkaart volgens de voorgeschreven stappen geactiveerd, heb mijn toestel nu enkele keren opnieuw opgestart en al enkele uren gewacht....met als resultaat dat ik nog steeds niet kan bellen, gebeld worden en van mobiel internet gebruik maken.
Telefoon is simlockvrij en ik zie wel dat ik met het KPN netwerk verbonden ben, maar kan dus zoals eerder vermeld nog niks.
Mvg
Keijzer
Bladzijde 1 / 1
Hoi Keijzer,
Welkom op het Simyo forum!
Je nummer is op 15 april overgezet op de Simyo simkaart. Het overzetten van je nummer kan een hele dag duren. Hierdoor kon je gister ochtend/middag misschien nog geen gebruik maken van je Simyo simkaart. Uit je verbruiksoverzicht kan ik opmaken dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de simkaart.
Nog veel plezier gewenst met je Simyo abonnement.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Je nummer is op 15 april overgezet op de Simyo simkaart. Het overzetten van je nummer kan een hele dag duren. Hierdoor kon je gister ochtend/middag misschien nog geen gebruik maken van je Simyo simkaart. Uit je verbruiksoverzicht kan ik opmaken dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de simkaart.
Nog veel plezier gewenst met je Simyo abonnement.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.