Skip to main content
Hoi!



Maandag 2 december deed mijn oude simkaart (vodafone) het niet meer, vanwege het overzetten van mijn nummer. Ik heb de nieuwe simkaart (simyo) erin geplaatst. Maar nu, na 4 dagen is dit nog steeds niet gebeurd? Nog steeds geen service... Hoe kan dit?



En hoe kunnen er nu al 10 min verbruikt zijn en 6 mb data, terwijl ik het nieuwe kaartje nog niet heb kunnen gebruiken? 



Groetjes Marthe
Als je een IPhone kan je proberen te synchroniseren via ITunes. Anders kan je simkaart nog activeren, mocht dit nog nodig zijn. Als dat kan, doe je simkaart in een ander toestel om te kijken of je daarmee wel bereik mee hebt. Gister had ik het zelfde. Na het synchroniseren via ITunes had ik wel gelukkig bereik. Succes ermee!
Hoi marthe.h, welkom op het Simyo forum :)



Heeft de tip van tlevoleger al geholpen? Ik zie dat een collega van de telefonische klantenservice, hij heeft je simkaart handmatig ook al opnieuw aangemeld op het netwerk.

Ik hoor (of lees) graag of het allemaal gelukt is.



Het klopt trouwens dat je iets minder MB's en minuten hebt. Dit komt omdat je abonnement is ingegaan op 2 december. Onze bundels worden de eerste maand naar rato berekend en vandaar dat je voor een dag minder MB's en minuten hebt gekregen.

Je betaalt dan ook voor een dag minder.



tlevoleger; dank je voor het meedenken!

Reageer