Hallo,
Ik ben sinds vrijdag overgestapt van Hi naar Simyo en heb daarbij gebruik gemaakt van de optie nummerbehoud, dit zou vrijdag overgezet worden. Ik ben dus dan ook mijn nieuwe simkaart vanaf vrijdag gaan gebruiken, echter ben ik onbereikbaar en krijg ik steeds de melding  "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" te horen wanneer ik probeer te bellen. Tevens kan ik niet internetten en/of bellen, vrij vervelend dat ik nu een heel weekend onbereikbaar ben aangezien de klantenservice gesloten is. Hoop dat mijn probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden :)
Gr Ronald
Bladzijde 1 / 1
Hoi ronaldbeintema,
Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)
Ik zie dat gelukkig ons mailteam zaterdag de simkaart al even een reset voor je heeft gegeven en inmiddels er verbruik is geregistreerd op je aansluiting. Werkt alles nu naar wens? :)
Ik zie overigens dat dit probleem kwam, doordat je je simkaart pas op de dag van het nummerbehoud hebt geactiveerd i.p.v. een dag van tevoren 🙂.
Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)
Ik zie dat gelukkig ons mailteam zaterdag de simkaart al even een reset voor je heeft gegeven en inmiddels er verbruik is geregistreerd op je aansluiting. Werkt alles nu naar wens? :)
Ik zie overigens dat dit probleem kwam, doordat je je simkaart pas op de dag van het nummerbehoud hebt geactiveerd i.p.v. een dag van tevoren 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.