Skip to main content
Vanmiddag simkaart geactiveerd in mijn nieuwe mobiel. Lukt niet te bellen. Ik krijg de melding "uw aansluiting in om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" Hoe op te lossen?
Hoi,ik heb het zelfde probleem,vanmiddag geactiveerd en kan niet bellen....vervelend
Hier hetzelfde probleem.

Vanmiddag geactiveerd en kan ook niet bellen.

Wij zijn niet de enige drie personen met dit probleem. Ik heb meerdere berichten op het forum gezien met dit probleem die vandaag gepost zijn.



Hoe op te lossen??
Tja... zal wel iemand van de techniek moeten snuffelen.

En die afdeling zal wel niet of nauwelijks bezet zijn.

Misschien kan er iemand een tweet sturen. Missschien zitten ze wel boven op twitter.
Vanmiddag simkaart geactiveerd in mijn nieuwe mobiel. Lukt niet te bellen. Ik krijg de melding "uw aansluiting in om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" Hoe op te lossen?



Hoi,ik heb het zelfde probleem,vanmiddag geactiveerd en kan niet bellen....vervelend


Hier hetzelfde probleem.

Vanmiddag geactiveerd en kan ook niet bellen.

Wij zijn niet de enige drie personen met dit probleem. Ik heb meerdere berichten op het forum gezien met dit probleem die vandaag gepost zijn.



Hoe op te lossen??


Tja... zal wel iemand van de techniek moeten snuffelen.

En die afdeling zal wel niet of nauwelijks bezet zijn.

Misschien kan er iemand een tweet sturen. Missschien zitten ze wel boven op twitter.




Hoi Mvdreumel, Markie1968, Aline en DutchRob, welkom op het forum allemaal!



Het probleem lag 'm in een vertraging in de verwerking van bepaalde gegevens.

Dit is voor jullie in elk geval opgelost en de simkaarten zijn allemaal geactiveerd en klaar om te gebruiken :D



Excuses voor het ongemak!

Reageer