Skip to main content
Vandaag gaat mijn bundel in. Kan wel bellen, maar gebeld worden krijg ik Voicemail.
En als jij belt, bel je dan met je eventuele tijdelijke nummer of het nummer wat je wilt gaan gebruiken? Als er sprake is van een tijdelijke nummer, bijvoorbeeld bij nummerbehoud, dan kan het zijn dat je nog niet bent omgezet en betaal je uitgaand het buiten de bundel tarief.
Hoi Peter1945,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je nog niet gebeld kunt worden na het activeren van jouw bundels!



Ik heb het nagekeken en ik zie dat jouw bundels inderdaad netjes geactiveerd zijn. Jouw 06-nummer is overgezet naar ons. Daarnaast zie ik dat je contact hebt gehad met een collega via de e-mail. Hij heeft een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Dit betekent dat je als het ware opnieuw aangemeld bent op het netwerk. Heb je jouw telefoon uit- en aangezet en getest of dit heeft geholpen?



@Raytje, bedankt voor je uitleg :)



Groetjes,

Angela
Allen bedankt voor de hulp en suggesties. Ik heb inderdaad de telefoon uitgezet en 5 min. gewacht en het werkt.

Blij dat jullie met me meedachten. Groetjes,

Peter
Hoi Peter1945,



Dat is erg mooi nieuws! Fijn dat het nu allemaal naar behoren werkt 🙂. Zien we je weer terug op het Simyo forum als je verdere vragen hebt?



Groetjes, Tiury

Reageer