Skip to main content
Hallo,



Vanaf vandaag zou mijn abonnement bij Simyo ingaan (met nummerbehoud van mijn oude provider).

Vanochtend heb ik mijn nummer dus geactiveerd op de website van Simyo. Toen ik in de middag (rond een uur of 13:00) geen bereik meer had van mijn oude provider, heb ik de simkaart verwisseld in mijn telefoon. Na het aanzetten van de telefoon zag ik netjes het KPN netwerk, echter kon ik vanaf dat moment niet bellen of gebeld worden (en ook niet internetten via 3G).

Ik heb de telefoon al een aantal keren uit/aan gezet, maar dat geeft geen resultaat.



Graag zou ik er nu toch onderhand wel gebruik van willen maken...





Groet, Erik
Activeren op de zelfde dag als waarop nummerbehoud plaatsvindt is vragen om moeilijkheden..... :rolleyes: Eigenlijk moet je de simkaart activeren (en testen om te zien of hij werkt, je krijgt dan even een tijdelijk nieuw Simyo nummer) voordat je oude nummer wordt overgezet. Je kan proberen of herhaald aan- en uitzetten helpt, maar ik ben bang dat er een Simyo medewerker met een grote schroevendraaier en wat ander gereedschap aan te pas zal moeten komen om dit op te lossen!
Vanaf vanmiddag (12:30 u) heb ik inmiddels weer bereik.

De helpdesk gaf vanochtend aan dat de simkaart goed was geactiveerd, maar dat het wegens een vertraging in het systeem van Simyo nog niet werkte.

Blijkbaar is de storing vanaf de middag weer verholpen.



Groet, Erik
Hallo,



Vanaf vandaag zou mijn abonnement bij Simyo ingaan (met nummerbehoud van mijn oude provider).

Vanochtend heb ik mijn nummer dus geactiveerd op de website van Simyo. Toen ik in de middag (rond een uur of 13:00) geen bereik meer had van mijn oude provider, heb ik de simkaart verwisseld in mijn telefoon. Na het aanzetten van de telefoon zag ik netjes het KPN netwerk, echter kon ik vanaf dat moment niet bellen of gebeld worden (en ook niet internetten via 3G).

Ik heb de telefoon al een aantal keren uit/aan gezet, maar dat geeft geen resultaat.



Graag zou ik er nu toch onderhand wel gebruik van willen maken...





Groet, Erik




Vanaf vanmiddag (12:30 u) heb ik inmiddels weer bereik.

De helpdesk gaf vanochtend aan dat de simkaart goed was geactiveerd, maar dat het wegens een vertraging in het systeem van Simyo nog niet werkte.

Blijkbaar is de storing vanaf de middag weer verholpen.



Groet, Erik




Hoi Erik_1, welkom op het forum van Simyo!



Fijn dat je aansluiting inmiddels werkt! 🙂 Het klopt inderdaad dat we onze klanten aanraden om een dag, voordat we een nummer overnemen, de simkaart te activeren, omdat deze processen verkeerd kunnen lopen als ze op dezelfde dag plaatsvinden 🙂.



@Scotsman, bedankt voor het meedenken!

Reageer