Skip to main content
Hallo,

Ik heb prepaid met nummerbehoud bij jullie aangevraagd. Morgen wordt mijn nummer over gezet, maar nou zie ik staan bij abbonoment opgezegd: Nee....

Moet ik dit nu zelf nog doen, of doet simyo dit automatisch omdat ik van abbo naar prepaid ga?
Hoi ampie85,



Fijn dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum :)



Bij nummerbehoud wordt je oude aansluiting stopgezet zodra je nummer is overgezet. Opzeggen hoef je dus zelf niet te doen.

Uit je gegevens kan ik opmaken dat je abonnement netjes is beëindigd. Sinds vandaag is je nummer gekoppeld aan je prepaid simkaart.



Heb je al gebruik kunnen maken van je nieuwe aansluiting?
Dank je wel, ideaal zon forum, kunnen de anderen ook direct t antwoord zien! Hij is netjes overgezet vandaag, en volgens mij kan ik uit de factuur via mijnsimyo opmaken dat ik zelfs geld tegoed krijg. Ik kan alleen mijn beltgeoed nu nog niet vinden in mijn gegevens, hij heeft het nog over mijn belminuten van mijn abbo... hopelijk is dit snel weg 🙂
Hoi ampie85,



Top dat je de Prepaid simkaart al hebt gebruikt 🙂 Waar kun je zien dat je nog tegoed terugkrijgt? Op welke factuur kijk je? :)



Bij je Prepaid bestelling heb je een welkomste-mail ontvangen. Voor de Mijn Simyo pagina van je Prepaid aansluiting is er een nieuw wachtwoord aangemaakt. Deze staat in de welkomste-mail. Kun je hem terugvinden bij je e-mails? 😳 Hij is verzonden op 2 juni om 19:56 uur.



Laat je het weten? 🙂
Bij verbruik mei staat 3.20 ipv tien euro.

Ik kan wel gewoon inloggen, maar vanaf gisteren log ik weer in met mijn "oude" nummer, omdat hij is overgezet. Of Moet ik met het nummer van de sim die ik heb gekregen eerst telkens inloggen ....? Snap je t nog
Hoi ampie85,



Het verbruik wat jij ziet, staat er zo omdat wij je overstap al verrekend hebben;)



Door je overstap van Sim Only naar prepaid zijn er nu tijdelijk even twee Mijn Simyo omgevingen die gekoppeld zijn aan jouw telefoonnummer.

Je kunt alleen op je prepaid omgeving terecht komen door in te loggen met het nieuwe wachtwoord. Die heb je in de welkomstmail van de prepaid aansluiting gehad.:D



Kun je die e-mail niet meer vinden? Druk dan op 'wachtwoord vergeten', dan sturen we je een nieuw wachtwoord toe:$



Is alles zo duidelijk?
bedankt voor het antwoord! inmiddels log ik in met mijn "nieuwe inlog" dan zie ik inderdaad de gegevens van mijn prepaid. Heel fijn! Fijn weekend!
Hoi ampie85,



Erg fijn dat het is gelukt 😃 Graag gedaan. Bedankt, jij ook een fijn weekend.



Mocht je nog vragen hebben, dan zien we je graag terug 😳

Reageer