Skip to main content
Hallo, Ik heb net een prepaid simkaart aangevraagd met nummerbehoud. Ik heb nog een andere telefoon die ik wel wil blijven gebruiken met datzelfde nummer. Kan ik hetzelfde nummer voor beide telefoons blijven gebruiken? Hoe moet ik anders mijn nummerbehoud aanvraag van de simkaart wijzigen? MVG
Beste Ansjeh,



Als je nummerbehoud aanvraagt bij Simyo, krijg je daar een bevestigingsmail van.

Voor de rest houdt Simyo (via de email en mijn Simyo) je op de hoogte van de voortgang van je aanvraag.



Daarnaast krijg je ook een email, met daarin je tijdelijke prepaid 06-nummer en een wachtwoord.

Hiermee kun je jouw "mijn Simyo" activeren.

Heb je dat gedaan en ben je ingelogd, dan zie je gelijk een blauwe balk met daarin de status van je nummerbehoud aanvraag.

Als je hierop klikt, dan kun je nog een wijziging doorgeven of nummerbehoud annuleren.

Ook kun je de klantenservice bellen of wachten tot een moderator hiermee aan de slag gaat.



Let op! wacht daar niet te lang mee, want zolang je nummerbehoud niet annuleert gaat de aanvraag gewoon door, en loop je de kans dat je 06-nummer wordt overgezet.



In welk toestel je jouw Simyo prepaid wilt gaan gebruiken, maakt niets uit, zolang er maar geen simlock op zit.



Hoop je zo geholpen te hebben.
Hoi ansjeh1996, welkom op ons forum :)



Wat bedoel je precies met
datzelfde nummer


Je kunt namelijk, net zoals MichD zegt, best je Simyo Prepaid in twee simlockvrije telefoons gebruiken.

Je kun echter niet twee simkaart, je oude en je nieuwe, met hetzelfde nummer gebruiken.



In jouw gegevens zie ik trouwens dat je tijdens je bestelling wel hebt aangegeven graag nummerbehoud te willen, maar dat je op dat moment geen simkaartnummer van je oude provider bij de hand had.

Er is dus nog geen nummerbehoud aangevraagd.

Als je dat nog wel wilt, dan geeft MichD ook aan hoe je dat kunt doen.



Is het je zo duidelijk?

Reageer