.

Beantwoord

moet de simkaart in toestel tijdens nummerbehoud?

  • 2 March 2014
  • 2 reacties
  • 313 Bekeken

Moet mijn simkaart in het toestel zitten op de dag dat nummerbehoud wordt overgezet.
icon

Beste antwoord door de leon 2 March 2014, 16:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zorg i.i.g. dat je simkaart voordien is geactiveerd. Bellen / internetten met je tijdelijke nummer is af te raden omdat je dan kosten maakt buiten je bundel(s)

Simyo zegt:

Voordat wij je Simyo Sim Only abonnement van start laten gaan, willen we zeker weten of onze simkaart goed terecht is gekomen. Om dat te controleren vragen we je om in te loggen op Mijn Simyo, je persoonlijke omgeving op Simyo.nl.

Als je vervolgens het juiste simkaartnummer invoert van je nieuwe Simyo simkaart, weten wij dat alles in orde is. Het simkaartnummer vind je op de achterkant van de simkaart. Je hoeft alleen de eerste acht cijfers in te voeren.

Als alles klopt verschijnt het contract van je maand- of jaarabonnement in beeld. Je kunt ervoor kiezen om dit contract op te slaan, door op 'print' te klikken. 

Kies dan  voor 'bevestigen'. Je nieuwe pincode verschijnt in beeld. Plaats nu je Simyo simkaart in je telefoon en toets de pincode in.

Heb je een aanvraag nummerbehoud ingediend? Geen paniek. De abonnementskosten gaan pas lopen als je nummer is overgezet. Zo voorkom je dubbele abonnementskosten!


Op de dag van je nummerbehoud kan je je simkaart in je toestel hebben. Het kan zijn dat je op die dag je toestel een aantal keer zult moeten 'rebooten'.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi bosbult, welkom op het Simyo forum :)

de leon heeft helemaal gelijk, maar ik heb 1 aanvulling: je hoeft niet per se je simkaart in de telefoon te hebben op de dag van nummerbehoud.

Reageer