Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart thuis maar mijn nummer moet nog overgedragen worden. Ik moest in een lijst mijn huidige provider kiezen maar mijn provider stond er niet bij. Ik zit momenteel bij Mobile Vikings. Hoe krijg ik mijn nummer van hun naar Simyo overgedragen?



Edit: Het is inmiddels opgelost, ik heb nog even goed gekeken en mobile vikings staat er wel tussen. Mijn excuses.
Hoi mjba,



Welkom op het forum.



Goed dat je aangeeft de je Mobile Vikings toch kon selecteren uit de lijst.



Ik zag dat je via Mijn Simyo de aanvraag later had aangepast. Hij was alleen nog niet opnieuw verstuurd, dat heb ik nu alsnog gedaan voor je.



Je ontvangt binnen enkele dagen een reactie per e-mail of je verzoek is goedgekeurd door je oude provider :)





Ben je hiermee verder geholpen?
Ja bedankt! 🙂 Ik verwacht dan reactie 🙂
Ik had vandaag reactie maar kreeg dit te zien:



Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer ********** op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is:

Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider.



Wat moet ik nu doen?
Hoi mjba,



Ik begrijp dat die melding een beetje verwarrend is. Ik heb voor je gekeken in ons systeem. Je verzoek tot nummerbehoud is goedgekeurd! Op 5 januari 2015 wordt je nummer naar ons overgezet. Zo ga je zeker leuk het nieuwe jaar in ;)



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Oh dat is erg fijn! Bedankt Naomi voor de hulp. Alvast een gelukkig nieuwjaar 😉
Hoi mjba,



Geen dank hoor.



Ik zie trouwens waar de verwarring door komt. Mobile Vikings heeft nummerbehoud goedgekeurd voor 5 januari 2015.



We hebben je twee reacties gestuurd. Een met goedkeuring en de andere met het bericht dat de aanvraag is afgewezen. De 'afwijzingsmail' kan je zien als niet-verzonden.





Tot gauw bij Simyo 🙂

Reageer