vandaag zou mijn mobiele nummer worden overgezet van mijn prepaid simkaart naar mijn nieuwe abo-simkaart. Maar dat is niet gebeurd. Is iemand vergeten een schakelaar om te zetten? Ik wil dat het zsm alsnog wordt gedaan.
Bladzijde 1 / 1
Je bent niet de enige....ik wacht al een week 😞
Beste Jos,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je abonnement. Klopt het dat het probleem is verholpen?
@corine
Jouw issue ligt al bij de IT afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je van me.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je abonnement. Klopt het dat het probleem is verholpen?
@corine
Jouw issue ligt al bij de IT afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je van me.
Groetjes,
Arie
Beste Arie,
dat is het probleem niet. Het abonnement doet het, maar op het tijdelijke nummer. Het nummer van de prepaid simkaart moet nog worden overgezet naar de nieuwe simkaart.
Jos
dat is het probleem niet. Het abonnement doet het, maar op het tijdelijke nummer. Het nummer van de prepaid simkaart moet nog worden overgezet naar de nieuwe simkaart.
Jos
Hey Jos,
Zou je jouw toestel even volledig uit kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of het probleem inmiddels wel is opgelost?
Zou je jouw toestel even volledig uit kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of het probleem inmiddels wel is opgelost?
Beste Wayne, dat heeft niet geholpen,
Jos
Hey Jos,
Zou je jouw toestel even volledig uit kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of het probleem inmiddels wel is opgelost?
Jos
Zou je jouw toestel even volledig uit kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of het probleem inmiddels wel is opgelost?
Hoi Jos,
Als het goed is heeft de technische dienst het probleem kunnen oplossen. Kan je het nu nogmaals proberen?
Groetjes,
Alex
Als het goed is heeft de technische dienst het probleem kunnen oplossen. Kan je het nu nogmaals proberen?
Groetjes,
Alex
Het is gelukt, maar het duurde steeds allemaal zo lang dat ik er niet tevreden over kan zijn.
Goed om te horen dat nu werkt. Uiteraard excuses voor de afhandeling.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.