Skip to main content
Plotseling werkt mijn mobiel netwerk niet meer



Krijg de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar"

Via netwerk zoeken vind de telefoon 3 netwerken: NL KPN, Vodafone NL en T-moboile NL.

Bij het aanklikken van alle 3 netwerken evenals "automatisch selecteren" krijg ik de melding"kan niet verbinden. Probeer het later opnieuw"



Wie kan mij helpen zodat ik weer kan bellen met de telefoon?

Ik heb de SamsungGT-19070 Galaxy S Advance.



Alvast bedankt

Marleen
Heb je al een google-opdracht uitgevoerd om te zien of er een storing bekend is op de postcode waar je je nu bevindt?



Eventueel zou je je telefoon eens kunnen herstarten.
Heb je al een google-opdracht uitgevoerd om te zien of er een storing bekend is op de postcode waar je je nu bevindt?



Eventueel zou je je telefoon eens kunnen herstarten.





Rico, bedankt voor de snelle reactie.

Op postcode 4707SW worden alleen internet en tv storingen gemeld, geen telefoon storing.

De telfoon heb ik al eerder herstart

Marleen
Marleen:



ik heb EXACT hetzelfde probleem, al vanaf vanmiddag 16:00 uur.

Ik heb tot 2 maal toe de accu en de simkaart uit mijn tel. gehaald en de contactpunten schoon gewreven (dat scheint te helpen) maar ik kan niet bellen.

Zelfs niet naar het hulpno 1200 van Simyo/KPN.

Zijn wij echt de enige 2 hier die een storing ondervinden??
Het is een meer voorkomend probleem (bij Simyo?), zie de topics maar.

Het uit-en aanzetten van de telefoon heeft bij een enkeling geholpen, bij mij echter niet.

Ik heb zelf mijn tegoed opgehoogd om er zeker van te zijn dat mijn beltegoed voldoende is.

Hopenlijk is er iemand met de oplossing, anders vraag ik mijn beltegoed op en ga gedwongen naar een andere provider.



groet

Marleen
Nog wat extra info:

Ik had deze storing in Veghel (=brabant) en in Elst (=gelderland)
Je kunt eens met je postcode google kijken of er storingen zijn in Veghel en Elst (beide plaatsen gelijktijdig is wel heel toevallig).

Bij mij (postcode 4707) zijn geen storingen gemeld.

Ik lig er al sinds gisteren uit met de telefoon.

Ik wacht morgenochtend even af of Simyo met een reactie/oplossing komt, volgens mij volgen zij dit forum ook.



Gr.

Marleen.
Ja, dat klopt Marleen K, de moderators van Simyo volgen dit forum ook.

Vervelend dat jullie geen verbinding hebben of kunnen maken.



Hoop dat er snel een reactie komt, maar dat zal dan morgenochtend zijn.



Sterkte aan allemaal!!!
@ WvanE.



Ik had deze storing in Veghel




Wat vreemd, ik kom regelmatig langs/in Veghel, Keldonk, Erp noem maar op, maar heb nog nooit problemen gehad.

Altijd vol bereik, voor de zekerheid....



Controleer even bij je telefoon de instellingen.


  • Mobiele netwerken.
  • Netwerkmodus  >> GSM/WCDMA (auto-stand)

@ Marleen K.



Wie weet, misschien helpt dit jou ook.



Groet,

Friesian.
Net voor de 3e (!!!) keer vandaag de telefoon (samsung Galaxy S3 advance) uit gezet, simkaart en batterij eruit gehaald, contactpunten gewreven, weer gemonteerd en aan gezet.

Nu heb ik weer telefonisch bereik!!

Zou het aan de Samsung hebben gelegen?


Zou het aan de Samsung hebben gelegen?



Wanneer het alleen specifiek in Veghel en Elst het geval was lijkt me dat nogal sterk.

Maar ben je onderweg of stationair, in principe werkt een mobiele telefoon met radiogolven.

Ik heb een houder tegen de voorruit, of het verschil maakt?? 
Zojuist na het nogmaals aan-en uitzetten kon ik kpn wel installeren!!

Telefoon werkt weer.

Blijft, dat ik het vreemd vind dat dit mogelijk was

Iedereen bedankt voor de adviezen
Hoi Marleen K en WvanE,



Zo te horen is er tijdelijk een storing geweest of waren ze bezig met werkzaamheden.



Ik heb voor de zekerheid even navraag gedaan bij de KPN netwerkspecialisten die konden dit bevestigen 🙂. Er is een verbetering op het netwerk uitgevoerd, waardoor de capaciteit vergroot werd.



Merken jullie hier misschien beide verschil van of is het precies hetzelfde als voorheen?
Plotseling werkt mijn mobiel netwerk niet meer



Krijg de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar"

Via netwerk zoeken vind de telefoon 3 netwerken: NL KPN, Vodafone NL en T-moboile NL.

Bij het aanklikken van alle 3 netwerken evenals "automatisch selecteren" krijg ik de melding"kan niet verbinden. Probeer het later opnieuw"



Wie kan mij helpen zodat ik weer kan bellen met de telefoon?

Ik heb de SamsungGT-19070 Galaxy S Advance.



Alvast bedankt

Marleen



precies zelfde probleem pc3267 goudswaard
geen netwerk kan nix meer doen waardelos
Hoi Marleen K en WvanE,



Zo te horen is er tijdelijk een storing geweest of waren ze bezig met werkzaamheden.



Ik heb voor de zekerheid even navraag gedaan bij de KPN netwerkspecialisten die konden dit bevestigen 🙂. Er is een verbetering op het netwerk uitgevoerd, waardoor de capaciteit vergroot werd.



Merken jullie hier misschien beide verschil van of is het precies hetzelfde als voorheen?



het is waardelos geen netwerk
precies zelfde probleem pc3267 goudswaard



Alleen daar of ook op andere plekken?
Momenteel gaat alles weer goed:o
precies zelfde probleem pc3267 goudswaard



Hoi verenchen67, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je geen verbinding met het netwerk kon krijgen. Ik zie dat je de 29e en de 30e gewoon hebt gebeld en data hebt verbruikt. Ik neem aan dat het is opgelost 🙂 Klopt dat?

Reageer