Skip to main content
Hallo ik heb reeds 3 dagen een Simyo prepaid sim kaartje in huis ( opgewardeerd en betaald)

echter geeft de phone aan alsik wil bellen "Mobiel netwerk niet beschikbaar''



Onder mijn Simyo staat wel duidelijk "als de kaart binnen is wordt je beltegoed opgewardeerd"



graag zou ik ASAP een oplossing willen.



Met vriendelijke groeten,



FS
Hallo

inmiddels bijna een week verder en nog geen verbinding met het mobiel netwerk.

ook is het beltegoed nog steeds €0,-

kan iemand mij helpen?





mvr gr

Jasmijn
Welkom op het forum jasmijn004,



Volgens onze gegevens heb je op dit moment € 17,50 beltegoed. Ik ben benieuwd of het toestel wel simlock vrij is, want het lijkt er op dat de simkaart niet gelezen wordt. Om te controleren of het aan de simkaart of aan het toestel ligt, raad ik je aan een ander simlock vrij toestel te proberen. Kan je ook even aangeven in wat voor toestel je de simkaart stopt?



Groetjes,



Alex
Hallo Alex



Het Toestel waar het kaartje in zit is een samsung GT-C3300i en is Simlock vrij en accepteert gewoon prepaid kaartjes (ook van Simyo)  ik heb nl. het Simyo kaartje van onze zoon in dit toestel geprobeerd en werkt prima.

Tevens heb ik het betreffende kaartje kaartje ook in een simlock vrije Samsung Galaxy S en en een Samsung Galaxy Mini geprobeerd, zonder resultaat (geen netwerk)



Wat betreft het beltegoed het klopt dat er €17.50 op moet staan echter staat op de pagina "mijn Simyo" beltegoed 0.

Boven het evt. beltegoed, staat de tekst: !beltegoed wordt opgewardeerd wanneer u het sim kaartje heeft ontvangen.



En dat is inmiddels al meer dan een week.



Hopende snel op een reactie/oplossing!!!!!



Met vriendelijke groeten,

Fred Schuitema (vader van Jasmijn)
Hoi jasmijn004,



Bedankt voor je reactie. Ik heb het telefoonnummer doorgestuurd naar de technische dienst. Ze gaan controleren of het wellicht hier niet goed staat. Zodra ik meer weet, koppel ik het terug.



Groetjes,



Alex
Hallo Alex,



zojuist heb ik het lang verwachte mailtje binnen gehad van Simyo Selfcare.

Er is inderdaad iets niet goed gegaan met het versturen van dit mailtje vorige week.



Nu het mailtje binnen is, is ook het beltegoed bijgewerkt en is het netwerk geactiveerd.



de telefoon werkt.



Dank voor je effort.



Mvr gr.



Fred Schuitema
Goed om te horen dat het nu werkt, Fred.



Groetjes,



Alex

Reageer