Skip to main content
Sinds enkele dagen is het voor mij niet mogelijk om te bellen via mijn smartphone. Ik krijg de melding, mobiel netwerk niet beschikbaar.
Dit probeem heb ik ook. Ik verblijf nu ff in het buitenland en mijn telefoon geeft aan dat de modemverbinding is verbroken vanuit Simyo.

Ik kan niet bellen, ontvang geen sms etc! Is er misschien een storing?
Dit probeem heb ik ook. Ik verblijf nu ff in het buitenland en mijn telefoon geeft aan dat de modemverbinding is verbroken vanuit Simyo.

Ik kan niet bellen, ontvang geen sms etc! Is er misschien een storing?



Heb je toevallig ook een Samsung Galaxy Ace S5680i?

Echt duidelijk wat de oorzaak is, krijg ik niet van antwoord forum team
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem op moet lossen. Heb nu al enkele dagen geen mobiel netwerk beschikbaar. Tevens duurt het lang voor dat  sms-sjes verzonden worden.
Dit probeem heb ik ook. Ik verblijf nu ff in het buitenland en mijn telefoon geeft aan dat de modemverbinding is verbroken vanuit Simyo.

Ik kan niet bellen, ontvang geen sms etc! Is er misschien een storing?




Welkom op het forum jreuterink,



Vervelend dat je niet kunt bellen en sms-en. Zou je even handmatig voor een buitenlands netwerk kunnen kiezen en laten weten wat je voor melding krijgt? Dan kunnen we er iets gerichter mee aan de slag.



Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem op moet lossen. Heb nu al enkele dagen geen mobiel netwerk beschikbaar. Tevens duurt het lang voor dat  sms-sjes verzonden worden.



Welkom op het forum Alpha,



Ik zie dat je gisteren een sms hebt kunnen versturen. Ik ben daarom benieuwd of je het probleem hebt kunnen oplossen. Als je een sms hebt kunnen verzenden, moet je verbinding hebben gehad met het netwerk. Kun je even aangeven of het inderdaad is opgelost?

Mocht het niet werken, wil ik je vragen handmatig voor het KPN netwerk te kiezen. Wat krijg je voor melding als je voor het KPN netwerk kiest?



Groetjes,



Alex

Reageer