Skip to main content
Hoi,



Mijn simyo prepaid komt in een camera die een ruimte overziet, wanneer er beweging is maakt het een foto en stuurt die middels mms naar een telefoon of email.

Nu moet ik de volgende dingen instellen op die camera: URL, APN, IP and Port.



Wat moet ik hierbij invullen?



Met vriendelijke groet,



Camera
Ah, zie net het volgende topic: https://forum.simyo.nl/sms-and-mms-61/instellingen-internet-mms-6200/



zijn die mms instellingen ook voor mij correct??



groet,



camera
Hoi,



Mijn simyo prepaid komt in een camera die een ruimte overziet, wanneer er beweging is maakt het een foto en stuurt die middels mms naar een telefoon of email.

Nu moet ik de volgende dingen instellen op die camera: URL, APN, IP and Port.



Wat moet ik hierbij invullen?



Met vriendelijke groet,



Camera




Hoi Camera,



Hier kan ik je geen ondersteuning in geven. Je gaat de simkaart van Simyo in een apparaat gebruik waarvan ik niet weet hoe je deze moet instellen. Ik raad je aan anders contact op te nemen de leverancier van de camera. Wellicht kunnen zij je helpen met deze vraag.
Hoi,



Mijn simyo prepaid komt in een camera die een ruimte overziet, wanneer er beweging is maakt het een foto en stuurt die middels mms naar een telefoon of email.

Nu moet ik de volgende dingen instellen op die camera: URL, APN, IP and Port.



Wat moet ik hierbij invullen?



Met vriendelijke groet,



Camera




Hoi Camera,



Hier kan ik je geen ondersteuning in geven. Je gaat de simkaart van Simyo in een apparaat gebruik waarvan ik niet weet hoe je deze moet instellen. Ik raad je aan anders contact op te nemen de leverancier van de camera. Wellicht kunnen zij je helpen met deze vraag.





Nou, mijn vraag is meer WAT ik moet instellen. Ik weet wel HOE ik dat moet doen.



Ik zoek de juiste waarden voor URL, APN, IP en PORT



Hopelijk kun je mijn vraag beantwoorden,



Bij voorbaat dank,



Camera
Nou, mijn vraag is meer WAT ik moet instellen. Ik weet wel HOE ik dat moet doen.



Ik zoek de juiste waarden voor URL, APN, IP en PORT



Hopelijk kun je mijn vraag beantwoorden,



Bij voorbaat dank,



Camera




Hoi Camera,



Als APN zou je kunnen proberen internet. De andere instellingen weet ik niet daar kan ik je geen antwoord opgeven.

Reageer