Skip to main content

.

Zondag 28-01 mijn nieuwe simkaart geactiveerd en en tot nu toe 02-02  werkt mijn nummer niet en ik heb geen internet. 

Meerdere keren simyo gebeld en krijg ik de zelfde antwoord...wachten. 

Als mij nummer niet meer doet ontbind ik mijn contract en betaal ik niet meer en stap ik naar en echte provider. 

Hoi @Shahin,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je nummer nog steeds niet werkend is! Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ben met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat er een error is ontstaan op het netwerk waardoor je nog geen bereik hebt met je eigen nummer. Mijn collega's van de desbetreffende afdeling zijn hier wel mee bezig om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. De dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting worden door ons vergoed. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan maak ik hier een aantekening van in ons systeem.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer