.

Beantwoord

Mijn voicemail doet het niet. Wat nu?

  • 14 September 2017
  • 8 reacties
  • 168 Bekeken

Ik heb mijn voicemail nooit gebruikt. Nu wil ik dit gaan doen, maar het lukt niet. De voicemailbox bestaat niet wordt gemeld bij bellen.
icon

Beste antwoord door Asma 15 September 2017, 15:16

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tini,

Een volledig overzicht van de voicemail vind je hier https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-over-je-voicemail-221

Ik hoop dat je hiermee je voicemail kunt instellen en gebruiken.

Veel succes.
Dit deed ik al eerder en ook nu: Als ik in wil spreken wordt gezegd dat de voicemail box niet bestaat.
Het werkt nog steeds niet
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tini,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat jij je voicemail niet kunt instellen. Heb je al geprobeerd om de voicemail aan te zetten door naar 12331 te bellen?

Ik hoor het graag van je!

@ Franswon, bedankt.

Groetjes,
Asma
JA!
Reputatie 7
Badge +9
Tini,

Is misschien de voicemail definitief uitgezet op je nummer in het verleden? Een moderator kan dit nagaan, ik niet.
Ik heb nooit voicemail gebruikt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tini,

Ah! Wil je dan eerst belle naar 12339 en daarna naar 12331? Hiermee zet je 'm dus eerst uit, en daarna weer aan.

Laat je me weten of dit werkt?

Groetjes,
Jihane

Reageer