Skip to main content
Ik heb vier weken geleden nummerbehoud aangevraagd van een telfort prepaid naar mijn nieuwe simyo simkaart.

Na correct ingevulde gegevens geeft simyo telkens aan in de status dat het een telfort particuliere abonnement betreft.

Dat heb ik dus niet en wordt mijn nummer niet overgezet. Ik heb vorige week een mailtje gestuurd met mijn verhaal en konden ze

via het mailtje nummerbehoud aanvragen. Maar ik heb nu nog niks gehoord. Vandaag probeerde ik weer nummerbehoud aan te vragen,

maar er blijft nog steeds staan particulier abonnement! Hoe moet ik nu verder?
Hoi mousa, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar Nummerbehoud. Andere forumleden kunnen je vraag zo makkelijker terugvinden :)



Jammer dat je aanvraag nog niet is goedgekeurd 😞 Ik heb even naar je gegevens gekeken en ik heb navraag gedaan bij de afdeling nummerbehoud. De afdeling nummerbehoud heeft nu contact opgenomen met Telfort. Samen gaan ze er voor zorgen dat het niet meer wordt afgewezen 🙂 We hebben de gegevens hier wel helemaal netjes staan, maar ergens kwam het bij Telfort niet goed binnen.



Je krijgt waarschijnlijk nog een e-mail met een afwijzing, die mag je negeren. Ik hou je op de hoogte van het verdere verloop 😉 Sorry voor de verwarring.
Hoi mousa,



Ik heb het voor je in de gaten gehouden. Je nieuwe aanvraag is goedgekeurd 😃 Op 1 september heb je een e-mail gekregen met je overstapdatum. Aankomende vrijdag, 5 september wordt je nummer overgezet naar Simyo.



Alvast veel belplezier toegewenst! Als je nog vragen hebt, dan weet je ons op het forum te vinden 😉

Reageer