Skip to main content
Hoi ik kan al een tijdje niet meer bellen en als de telfoon overgaat dan hoor ik niks op de achtergrond en heb alles geprobeert me te lefoon gereset  maar ik kan wel smsjes versturen waar ligt het aan 
Doe de test. Jouw sim in een andere telefoon / andere sim in jouw telefoon.

Het is of de sim of de telefoon. Dan weet je waar het probleem zit....



Groet,

Friesian
Dat heb ik al geprobeerd sim in de andere telefoon en dan kan die wel bellen . Maar als ik het weer in me eigen telefoon doet dan lukt het niet want hij gaat wel over maar dan hoor je niks op de achtergrond
ik heb  ook af en toe geen bereik meer  dan valt de verbinding weg .
ik heb  ook af en toe geen bereik meer  dan valt de verbinding weg .



Ik krijg de indruk dat het probleem je telefoon is,probeer eens de simkaart eruit, poetsen...

En de sim-contactpunten van de telefoon met een wattenstaafje en een weinig alcohol voorzichtig te reinigen.

Helpt dat niet dan blijft er waarschijnlijk een andere optie....

Reparatie / vervanging van telefoon!



Groet,

Friesian.



Laat wel weer het resultaat weten...:)
Dat heb ik al geprobeerd sim in de andere telefoon en dan kan die wel bellen . Maar als ik het weer in me eigen telefoon doet dan lukt het niet want hij gaat wel over maar dan hoor je niks op de achtergrond



Hoi jannav, welkom op het forum van Simyo! :)



Wanneer je in een andere telefoon je simkaart wel gewoon kan gebruiken, dan zal er inderdaad iets aan de hand zijn met je telefoon waardoor deze problemen ontstaan.



Ik ben benieuwd of je wat aan de tips van Friesian hebt gehad? :)



@Friesian, dankjewel voor het meedenken!
Ik heb nog steeds de delfde probleem dat ik geen gehoor krijg met bellen . Ik heb me telefoon vandaag weer opgehaald omdat die klaar was maar hij is nog niet goed hoe kan dat .
Hoi jannav,



Ik vond je reactie in een ander topic en heb het even hiernaartoe verplaatst, omdat we je hier al aan het helpen waren.



Dat is gek inderdaad. Je gaf aan dat in een ander toestel de simkaart wel goed werkte. Dan lijkt het toestel dus toch nog niet in orde 😞 Ik zie hier wel dat je een nieuwe simkaart hebt besteld. Die zal waarschijnlijk vandaag aankomen. Je kunt voor de zekerheid die activeren en in beide toestellen proberen. Dat horen wij dan weer graag om je te adviseren wat je verder kunt doen.



Groetjes,

Charlene
Het maakt niet ui of ik een andere sin kaart heb het blijf het zelfde vind het nog steeds raar en inde andere telefoon kan ik dan wel bellen
Hoi jannav,



Wanneer ook een nieuwe simkaart niet voor een oplossing zorgt, lijkt het er toch echt op dat je telefoon nog niet goed werkt, zeker ook omdat je in een andere telefoon wel gewoon kan bellen.



Ik zou nog even met je telefoon terug gaan naar de reparateur 🙂

Reageer