Skip to main content
Vraag

Mijn telefoon is stuk, kan ik mijn bestaande abonnement overzetten op een nieuwe telefoon van Simyo?

  • July 5, 2025
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Mijn telefoon is stuk gegaan en ik zou graag een telefoon bestellen en mijn bestaande abonnement overzetten op deze nieuwe bestelde telefoon. 

Nu zie ik via de website geen optie om een telefoon te bestellen en vervolgens mijn bestaande abonnement over te zetten. Wat is de beste aanpak?

Kan ik het beste eentje bestellen, volledig betalen en dan vervolgens mijn abonnement erop zetten?        Mijn voorkeur heeft om de nieuwe telefoon maandelijks at te betalen. Kan dit ook? En vervolgens mijn bestaande abonnement erop te zetten.  

Ik hoor het graag, Groeten Biko. 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 5, 2025

Beste ​@Biko_Barneveld een nieuwe telefoon bestellen kan door je abo te verlengen.

Binnen 4 maanden voor einde contract kun je je abo verlengen, eventueel telefoon.

Zie onderstaande links:

https://www.simyo.nl/abonnement/verlengen

en

https://www.simyo.nl/telefoons/verlengen

Succes


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 7, 2025

Hoi ​@Biko_Barneveld,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat jouw telefoon stuk is! 

Ik zie dat je van ​@JanD al uitleg hebt gekregen over hoe je een nieuwe telefoon kan aanvragen bij jouw bestaande abonnement. Je kan dan gewoon de simkaart die je nu gebruikt in de nieuwe telefoon gebruiken. 

Laat je even weten of het is gelukt?

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Amy