Skip to main content
antwoord

Mijn telefoon is niet bereikbaar, wat kan ik doen?

  • February 19, 2023
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Hallo, ik ben al jaren klant bij Simyo, maar sinds een paar weken is mijn telefoon niet bereikbaar. Hij gaat 1x over en is meteen weg. Ik zie wel wie er heeft gebeld. De beller krijgt een melding dat het nummer niet bereikbaar is. Ik heb reeds gereset en niet storen staat uit. Kunt u me hierbij helpen? Alvast dank en groeten.

Beste antwoord door Seren

Hoi @Kaat1955,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je al een tijdje niet bereikbaar bent. Op jouw aansluiting zie ik op dit moment geen blokkade, ik vermoed dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Het is voor mij nu daarom lastig om precies in te zien waarom je niet bereikbaar was, mijn excuses daarvoor.

Wat bedoel je trouwens met '’reeds gereset'’? 

Groetjes,
Seren 

3 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • February 20, 2023

Hoi @Kaat1955,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je al een tijdje niet bereikbaar bent. Op jouw aansluiting zie ik op dit moment geen blokkade, ik vermoed dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Het is voor mij nu daarom lastig om precies in te zien waarom je niet bereikbaar was, mijn excuses daarvoor.

Wat bedoel je trouwens met '’reeds gereset'’? 

Groetjes,
Seren 


  • auteur
  • Beginner
  • February 20, 2023

Hallo Seren.

Ik heb vanmorgen contact gehad via Whatsapp met de klantenservice. Mijn sim kaart is nu gereset. En het euvel is verholpen.

Dank voor je reactie.

Groeten, Karen 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • February 20, 2023

Hallo Seren.

Ik heb vanmorgen contact gehad via Whatsapp met de klantenservice. Mijn sim kaart is nu gereset. En het euvel is verholpen.

Dank voor je reactie.

Groeten, Karen 

Fijn om te horen @Kaat1955