Hallo, ik ben al jaren klant bij Simyo, maar sinds een paar weken is mijn telefoon niet bereikbaar. Hij gaat 1x over en is meteen weg. Ik zie wel wie er heeft gebeld. De beller krijgt een melding dat het nummer niet bereikbaar is. Ik heb reeds gereset en niet storen staat uit. Kunt u me hierbij helpen? Alvast dank en groeten.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je al een tijdje niet bereikbaar bent. Op jouw aansluiting zie ik op dit moment geen blokkade, ik vermoed dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Het is voor mij nu daarom lastig om precies in te zien waarom je niet bereikbaar was, mijn excuses daarvoor.
Wat bedoel je trouwens met '’reeds gereset'’?
Groetjes,
Seren
Hallo Seren.
Ik heb vanmorgen contact gehad via Whatsapp met de klantenservice. Mijn sim kaart is nu gereset. En het euvel is verholpen.
Dank voor je reactie.
Groeten, Karen
Hallo Seren.
Ik heb vanmorgen contact gehad via Whatsapp met de klantenservice. Mijn sim kaart is nu gereset. En het euvel is verholpen.
Dank voor je reactie.
Groeten, Karen
Fijn om te horen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.