Skip to main content

.

Ik kreeg afgelopen week een email van Simyo dat mijn telefoon geblokkeerd is, vanwege een hoog stroomverbruik...Nu bel ik haast nooit. sms nog minder en heb alleen wifi en een abbonement van 5 euro per maand...Maar ik sta nu al op de 219 euro....??? of ik maar even 100 euro wil overmaken dan kan ik weer bellen. Nu blijkt het dat er een sms dienst op mijn telefoon zat(112 virtual voicemai oid)..al meer dan tig betaalde sms berichten zijn verstuurd...Hoe kan dit?? Kan Simyo mij hierin compenseren? Graag jullie raad..Gr Willem
Stroomverbruik? 🤔



Toevallig een iPhone?



https://support.apple.com/nl-nl/HT201436
Stroomverbruik? 🤔

Toevallig een iPhone?



https://support.apple.com/nl-nl/HT201436




Hallo Ray,



Nee, ik heb een Samsung Galaxy S3..
Hoi WillemL



Kijk eerst even hier https://forum.simyo.nl/sms-en-mms-61/er-worden-sms-jes-naar-nummer-122-in-rekening-gebracht-hoe-kan-dit-stopgezet-worden-38693 hoe je deze dienst uit kan schakelen.



Een moderator zal verder contact met je opnemen over een eventuele compensatie en het deblokkeren van je nummer.
Hoi WillemL,



Welkom op ´t forum :)



Wat vervelend dat er zoveel sms'jes in rekening worden gebracht! Dit probleem ligt bij je telefoon en zul je dus daar moeten oplossen. In het andere topic wat franswon heeft meegestuurd, staat een oplossing voor je!



Ik zal de sms'jes voor je vergoeden. Dit gaat dan om de maand mei en de maand juni. Hier heb je namelijk beiden buitenbundelkosten door het sms'en naar 122. Voor de maand mei.



Het bedrag van de factuur van mij (€ 57,66) wordt binnen een maand na de incasso teruggestort op je rekening. De bedrag van de factuur van juni wordt op de factuur aangepast.



Heb je hier nog vragen over? En laat je het weten of het je gelukt is om de automatische sms'jes te stoppen?



@Ray en franswon bedankt voor jullie hulp!



Groetjes,

Caspar
Nou, het is gelukt..Het is mijn mijn telefoon gehaald! Aan allen ; BEDANKT! Echt een fijne en goede service hier..
Super dat het gelukt is en graag gedaan natuurlijk. We zijn hier om elkaar te helpen.
Hoi WillemL,



Dat is mooi om te horen! :D



Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten.



@ Franswon, super bedankt!



Groetjes,

Asma

Reageer