Skip to main content
Een tijd geleden had ik gepost over het probleem dat mijn sms niet aankwamen in het buitenland en niet vanuit buitenland naar Nederland.

Kort daarop kon ik geen enkele sms meer versturen, ook niet binnen Nederland. Beltegoed genoeg. In display verschijnt 'Niet verstuurd'.
Hoi Absint,



Wat vervelend dat je telefoon helemaal geen sms'jes wilt versturen. Om er zeker van te zijn of de simkaart wel alle poorten en opties open heeft staan op het netwerk, heb ik 'm daar opnieuw aangemeld. Wat ik van jou vraag is de telefoon voor 15 minuten uit te zetten en de simkaart te verwijderen. Na het opstarten van je telefoon kun je meteen even testen of je nu wel een sms kunt versturen.



Werkt dit niet, geef dan aan mij door wat voor telefoon je gebruikt. Dan zal ik je voorzien van de juiste instellingen 🙂.



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,



Dankjewel voor je antwoord. Veel verstand heb ik niet van de mobiel, ik moet wachten tot ik iemand heb die mij kan helpen ermee. Ik weet niet hoe ik hem moet uitzetten en open moet maken.

Zodra ik iemand heb die mij daarmee kan helpen, zal ik testen of ik sms kan versturen en dit jou laten weten.
Hoi Absint,



Als je mij het type van je telefoon geeft, kan ik je er misschien wel mee helpen 🙂. Is dat een idee?



Groetjes, Tiury
Ja, fijn! Het is Samsung Galaxy Ace.



Groetjes, Diana
Hoi Absint,



Gelukkig is het wereld wijde web op alles voorbereid. Zie hier een instructie filmpje. Laat je me weten of het heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,



Het probleem is nu opgelost.Het instructiefilmpje is heel duidelijk, zelfs voor mij, haha.

Mijn vriend heeft de mobiel uit elkaar gehaald en bekeken. Sms die ik verstuur komt nu aan.

Dankejwel voor je moeite!



Groetjes, Diana
Hoi Absint,



Nou, dat is niet meer dan goed nieuws! Blij dat je weer kunt sms'en. Mocht er nog iets zijn, laat het me dan weten 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer