.

Vraag

Mijn simkaart is niet geregistreerd waardoor ik niet kan bellen en internetten, wat kan ik doen?

  • 28 April 2023
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Ik heb nu hulp nodig, Simyo reageert niet op mijn whatsapp bericht, mijn gloednieuwe simkaart is niet geregistreerd  daarom kan ik helemaal niet bellen en buiten mijn thuisnetwerk internetten

~admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Heb je de simkaart al geactiveerd?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hay Hulsmans,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. Het is op dit moment wat drukker via Whatsapp waardoor het wat langer kan duren voordat je reactie krijgt van ons. Onze excuses voor het ongemak! Wij proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Er is een error ontstaan op het netwerk waardoor je simkaart nog niet werkend is. Dit zou binnen twee werkdagen opgelost moeten zijn. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb als goedmakertje 1000 MB aan je account toegevoegd als cadeau. Je kunt dit cadeau bewaren voor wanneer je bundel een keer op is, via Mijn Simyo in het Overzicht kun je dit dan activeren.

Bedankt voor je hulp @Ron H!
 
Groetjes,
Roeqajja

Reageer