Ik heb nu hulp nodig, Simyo reageert niet op mijn whatsapp bericht, mijn gloednieuwe simkaart is niet geregistreerd daarom kan ik helemaal niet bellen en buiten mijn thuisnetwerk internetten
~admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Heb je de simkaart al geactiveerd?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. Het is op dit moment wat drukker via Whatsapp waardoor het wat langer kan duren voordat je reactie krijgt van ons. Onze excuses voor het ongemak! Wij proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen.
Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Er is een error ontstaan op het netwerk waardoor je simkaart nog niet werkend is. Dit zou binnen twee werkdagen opgelost moeten zijn. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb als goedmakertje 1000 MB aan je account toegevoegd als cadeau. Je kunt dit cadeau bewaren voor wanneer je bundel een keer op is, via Mijn Simyo in het Overzicht kun je dit dan activeren.
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.