.

Beantwoord

Mijn simkaart is geactiveerd, maar ik zie serviceprovider vergrendeld

  • 19 January 2014
  • 2 reacties
  • 953 Bekeken

Hallo,

Ik ben overgestap van Vodafone naar Simyo en wou een Sim Only deal, ik heb een nieuwe simkaart gekregen en heb gekozen voor nummer behoud.
Mijn nummer zou veranderen op de 17e van Januari en ik had een tijdelijke nummer gekregen van Simyo. Ik heb de simkaart niet gebruikt tot the 17e en heb in de morgen van de 17e de simkaart erin gedaan en hoefde dus alleen te wachten todat mijn service actief was. (Ik had de simkaart al geactiveerd op de 10e). Het nummer was weer veranderd naar mijn oude nummer die ik zou houden.

Vanaf de 17e tot nu heb ik de heletijd Serviceprovider vergrendeld op mijn scherm en ik kan niet bellen of smsen.
De pin code die ik had gekregen bij de sim kaart moet ik invoeren en die accepteerd hij.

Ik weet nu niet wat ik moet doen en ik kan nu niets met mijn mobiel.
icon

Beste antwoord door Scotsman 19 January 2014, 19:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Uit jouw verhaal is het niet helemaal duidelijk of je ook een andere telefoon bent gaan gebruiken, maar hoe dan ook is het mobiel wat je nu wilt gaan gebruiken met de Simyo sim wel simlock vrij? Als het een mobiel van Vodafone is en er zit nog een simlock op dan werkt je nieuwe Simyo aansluiting niet. Neem contact op met Vodafone om de simlock eraf te laten halen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tseard, welkom op het simyo forum :)

De term 'Serviceprovider vergrendeld' lijkt inderdaad, zoals Scotsman al aangeeft erg op een Simlock van het toestel.
In je gegevens is te zien dat je simkaart gewoon zou moeten werken, dus raad ook ik je aan om contact op te nemen met Vodafone om je de unlock code te geven zodat je toestel geschikt is voor alle netwerken.


Scotsman, bedankt voor het antwoorden!

Reageer