.

Beantwoord

Mijn simkaart heeft maar 7 cijfers

  • 28 September 2013
  • 3 reacties
  • 499 Bekeken

Beste,

Een kleine maand geleden heb ik via nummerbehoud@simyo.nl, nummerbehoud aangevraag aangezien ik van een Simyo abonnement overstap naar prepaid. Hier heb ik alleen niks op terug ontvangen. Nu zie ik bij mijn Mysimonly van mijn nieuwe nummer dat ik via mijn account alsnog nummerbehoud kan aanvragen. Hier moet ik alleen een 8 cijferig simkaartnummer invullen, terwijl mijn simkaart er maar 7 heeft. (S*******).

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg,

Venhovens
icon

Beste antwoord door Ernst 29 September 2013, 11:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi Venhovens, en welkom op het Simyo forum :)

Bij welke provider komt jouw te behouden nummer vandaan? Bij de meeste providers is het simkaart nummer namelijk zelfs 18 of 19 cijfers lang. Bij de providers die gebruik maken van het KPN netwerk zijn het altijd 8 cijfers.

Of is de 'S' op je simkaart misschien een 5?
Mijn te behouden nummer komt gewoon van Simyo. Zoals ik aangaf, ik ben overgestapt van een Simyo abbonnement naar een prepaid.
Zou een moderator anders mij het simkaart nummer kunnen opsturen? Aangezien de S op mijn simkaart echt niet op een 5 lijkt.



Hi Venhovens, en welkom op het Simyo forum :)

Bij welke provider komt jouw te behouden nummer vandaan? Bij de meeste providers is het simkaart nummer namelijk zelfs 18 of 19 cijfers lang. Bij de providers die gebruik maken van het KPN netwerk zijn het altijd 8 cijfers.

Of is de 'S' op je simkaart misschien een 5?
Reputatie 5
Badge +11
Mijn te behouden nummer komt gewoon van Simyo. Zoals ik aangaf, ik ben overgestapt van een Simyo abbonnement naar een prepaid.
Zou een moderator anders mij het simkaart nummer kunnen opsturen? Aangezien de S op mijn simkaart echt niet op een 5 lijkt.


Ik zie dat je inmiddels al je aanvraag nummerbehoud hebt ingevuld. Je simnummer begon dus met een 5 🙂

Reageer