Hoi, Wie kan mij helpen?
Mobiel Netwerk niet beschikbaar?
Heb geprobeerd te resetten.. Simkaart zit er goed in...
Wat kan het zijn?
Bladzijde 1 / 1
Staat internet op je mobiel bij je Mijn Simyo ook aan?
De instellingen zijn onveranderd. Nu wel internet Nederland aangezet en gaan we het zien.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Hoi VinkMerel,
Welkom op het Simyo Forum.
Het is niet handig dat je geen connectie meer kunt maken met het netwerk.
Om eerst even terug te komen op het bericht van Raytje: Ik raad je aan de optie 'internet op je mobiel' weer uit te zetten via Mijn Simyo. Je hebt namelijk geen internetbundel. Als jouw telefoon een connectie maakt met ons netwerk kunnen de kosten hiervoor erg oplopen. Dit zou natuurlijk zonde zijn. Om deze reden is het verstandig om deze optie te blokkeren. Je kunt dan natuurlijk nog wel gebruik maken van het wifi netwerk.
Verder begrijp ik dat je helemaal geen connectie met het netwerk hebt. Je kunt dus niet bellen, gebeld worden of sms'en? Klopt dit? Heb je jouw simkaart al eens getest in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon? Zo kunnen we precies zien waar het probleem precies vandaan komt. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.
@Raytje, bedankt voor het meedenken :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Het is niet handig dat je geen connectie meer kunt maken met het netwerk.
Om eerst even terug te komen op het bericht van Raytje: Ik raad je aan de optie 'internet op je mobiel' weer uit te zetten via Mijn Simyo. Je hebt namelijk geen internetbundel. Als jouw telefoon een connectie maakt met ons netwerk kunnen de kosten hiervoor erg oplopen. Dit zou natuurlijk zonde zijn. Om deze reden is het verstandig om deze optie te blokkeren. Je kunt dan natuurlijk nog wel gebruik maken van het wifi netwerk.
Verder begrijp ik dat je helemaal geen connectie met het netwerk hebt. Je kunt dus niet bellen, gebeld worden of sms'en? Klopt dit? Heb je jouw simkaart al eens getest in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon? Zo kunnen we precies zien waar het probleem precies vandaan komt. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.
@Raytje, bedankt voor het meedenken :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.