Hallo,
Vandaag om 11 uur is mijn nummerbehoud overgezet. Sindsdien kan ik niet meer gebeld worden of iets ontvangen.
Ook heb ik nog geen internet en kan ik zelf niet bellen of smsen.
Ik ben vanaf Hi Prepaid naar een Abonnoment van Simyo gestapt.
Ik hoop dat u mij met dit probleem kunt helpen.
Met vriendelijke groet,
Nicole
Bladzijde 1 / 1
Vandaag om 11 uur is mijn nummerbehoud overgezet. Sindsdien kan ik niet meer gebeld worden of iets ontvangen.
Ook heb ik nog geen internet en kan ik zelf niet bellen of smsen.
Ik ben vanaf Hi Prepaid naar een Abonnoment van Simyo gestapt.
Ik hoop dat u mij met dit probleem kunt helpen.
Met vriendelijke groet,
Nicole
Hoi AsseltvN,
Op de dag van nummerbehoud kan het gedurende de hele dag zijn dat je nummer wordt overgezet. Een exacte tijd kunnen we daar niet op plakken. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en ik hoor graag van je of alles inmiddels in orde is.
Groetjes,
Charlene
Hallo,
Vandaag om 11 uur is mijn nummerbehoud overgezet. Sindsdien kan ik niet meer gebeld worden of iets ontvangen.
Ook heb ik nog geen internet en kan ik zelf niet bellen of smsen.
Ik ben vanaf Hi Prepaid naar een Abonnoment van Simyo gestapt.
Ik hoop dat u mij met dit probleem kunt helpen.
Met vriendelijke groet,
Nicole
Hoi AsseltvN,
Op de dag van nummerbehoud kan het gedurende de hele dag zijn dat je nummer wordt overgezet. Een exacte tijd kunnen we daar niet op plakken. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en ik hoor graag van je of alles inmiddels in orde is.
Groetjes,
Charlene
Hallo,
Bedankt voor het reageren, alles is in orde.
Mvg,
Nicole
Bedankt voor het reageren, alles is in orde.
Mvg,
Nicole
Hoi Nicole,
Fijn om te horen :)
Veel plezier met je abonnement.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.