Skip to main content
Hallo,



Ik heb net mijn nieuwe Simyo simkaart geactiveerd en wil nu graag nummerbehoud aanvragen. Bij het aanvragen krijg ik een lijst te zien van providers waarbij ik mijn oude telefoonnummer heb. Mijn oude provider (Choozze) staat daar niet bij. Hoe kan ik nu nummerbehoud aanvragen?



Groeten,

Tim.
Hoi timp, welkom op ons forum :)



Wat leuk dat je overstapt naar Simyo :$



Je oude provider staat inderdaad nog niet in ons lijstje. Máár... Ik heb wel een oplossing voor je.

Bij de aanvraag voor nummerbehoud vul je KPN/Hi in als vorige provider en als simkaartnummer vul je 12345678 in.

Vervolgens stuur je een mailtje naar nummerbehoud@simyo.nl met daarin het bericht dat je telefoonnummer nummerbehoud hebt aangevraagd en vermeld daarin je tijdelijke Simyo telefoonnummer, je te behouden telefoonnummer en je correcte simkaartnummer.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Duidelijk. Dankjewel.



Misschien is het handig om deze tekst op de pagina voor nummerbehoud erbij te zetten, of een optie "andere provider" toe te voegen die bovenstaande tekst weergeeft bij selecteren van die optie.
Hoi timp,



Fijn dat het duidelijk is!:) Ik zie dat je aanvraag momenteel uitstaat bij je vorige provider. Nu maar afwachten.

Goed idee om dit te verwerken in de pagina nummerbehoud. Ik zal het doorgeven:D

Reageer